....

EGNATIA EXPO : ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ MARKETING

Άλλη μια σημαντική παράλληλη εκδήλωση ετοιμάστηκε, και ανακοινώθηκε λίγο πριν ανοίξουν οι πύλες της Έκθεσης “ΕGΝΑΤΙΑ ΕΧPO 2015

– 7η ΓΕΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ”.

Η POUGARIDIS MEDIA (θα την βρείτε στο περίπτερο 20 της Έκθεσης), επιχείρηση της περιοχής με δραστηριότητα στο χώρο του Τύπου, του Διαδικτύου, της Διαφήμισης, της Εκτύπωσης, και εν γένει της Οπτικής Επικοινωνίας, θέλοντας να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες του Marketing, διοργανώνει μια ημερίδα με σκοπό να προτείνει αποδοτικές λύσεις για την επικοινωνία των επιχειρήσεων, αλλά να καλλιεργήσει εμπορική παιδεία χρησιμοποιώντας σύγχρονα επιστημονικά επικοινωνιακά εργαλεία.

Θέμα της ημερίδας είναι: «Σύγχρονες τεχνικές Μάρκετινγκ και διαχείρισης προϊόντων ως πολλαπλασιαστικός παράγοντας της επιχειρηματικής δραστηριότητας».

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Ιουνίου 2015 και ώρα 11.30 π.μ., στην Αίθουσα Τερψιχόρη του Ξενοδοχείου Παντελίδης στην Πτολεμαΐδα.

Ομιλητές θα είναι:                 

  • Ο Θεμιστοκλής Λαζαρίδης, Επίκουρος Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας,
  • και η Ερμιόνη Λαζαρίδου, Διπλωματούχος Μηχανικός και Σύμβουλος Ανάπτυξης της Lazaridou Consulting.

 

 

Λίγα λόγια για το θέμα της ημερίδας:

Οι επιλογές του καταναλωτή δεν εξαρτώνται μόνο από την ποιότητα του προϊόντος, αλλά και από άλλους παράγοντες, όπως είναι η τιμή, η προώθηση, η τοποθέτηση και η συσκευασία (μίγμα Μάρκετινγκ). Τρεις είναι οι παράγοντες επιτυχίας: γνώση, στρατηγική, δέσμευση στην πελατοκεντρική προσέγγιση και την φιλοσοφία Μάρκετινγκ. To Μάρκετινγκ μπορεί να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστικός παράγοντας της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Δυτική Μακεδονία.

Στην παρουσίαση θα αναλυθούν τα βασικά στοιχεία του σύγχρονου Μάρκετινγκ:

  • Προσέγγιση Μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά καταναλωτή
  • Σχεδιασμός προϊόντος
  • Τιμολόγηση
  • Τοποθέτηση
  • Προώθηση – Διαφήμιση
  • Εξωστρέφεια
  • Δημιουργία Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
  • Αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Επιχειρηματίες
  • Εμπόρους
  • Στελέχη επιχειρήσεων
  • Εκπαιδευτικούς
  • Ανθρώπους του χώρου της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας
  • Υπό σύσταση επιχειρήσεις που διεκδικούν μερίδιο της αγοράς.
Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments