WWW.TASTV.GR

ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΘΙΩΤΗ!

Ζεστό χρήµα και στον αγιογράφο της κυβέρνησης και υπόδικο σήµερα για σειρά αδικηµάτων –µεταξύ των οποίων και δύο κακουργήµατα– Μένιο Φουρθιώτη είχε προλάβει να δώσει η Γενική Γραµµατεία της Κυβέρνησης, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που αποκαλύπτει το Documento.

Από τη σχετική επιστολή του ίδιου του Φουρθιώτη, την οποία φέρνει στο φως το Documento, αποδεικνύεται ότι ο εργολάβος του έργου, δηλαδή η ιδιωτική εταιρεία Initiative, είχε προπληρώσει στον Φουρθιώτη το 35% του συνολικού ποσού το οποίο επρόκειτο να του καταβληθεί, όπως ακριβώς προέβλεπε η σύµβαση που είχε υπογράψει η εταιρεία µε την κυβέρνηση. Τα χρήµατα αυτά µάλιστα διατέθηκαν για δύο ανύπαρκτους ιστότοπους.

Με άλλα λόγια, η κυβέρνηση διά του Στέλιου Πέτσα και της Initiative είχε δώσει εντολή ώστε να καταβληθεί στον Φουρθιώτη ένα ποσοστό από τις συνολικά 5.000 ευρώ που είχε προβλεφθεί να βγουν από τον κρατικό κορβανά για ένα blog-φάντασµα µε την ονοµασία protieidisi.blogspot.com και για το σάιτ apokaliptikalive.gr. Οταν το Documento αποκάλυψε το σκάνδαλο δόθηκε εντολή, όπως φαίνεται σήµερα από την εν λόγω επιστολή του Φουρθιώτη, τα χρήµατα να επιστραφούν και ο υπόδικος τηλεπαρουσιαστής υποχρεώθηκε να δηλώσει ότι δεν έχει καµία αξίωση οικονοµική ή άλλου είδους και ότι τυχόν καταβληθείσα προκαταβολή θα επιστραφεί στο υπουργείο Οικονοµικών.

Οταν έπειτα από παλινωδίες και ψεύδη ο Στ. Πέτσας έδωσε στη δηµοσιότητα τη λίστα µε τα ποσά που δόθηκαν σε µέσα ενηµέρωσης προέκυψε ότι τελικά οι δύο παραπάνω ιστοσελίδες συµφερόντων Φουρθιώτη είχαν επιστρέψει την προκαταβολή. Αντιθέτως, 6.000 ευρώ χωρίς τον ΦΠΑ εισέπραξε ο ραδιοφωνικός σταθµός της trash τηλεπερσόνας Party FM, ο οποίος πάντως τουλάχιστον ήταν υπαρκτός – αν και όχι µεγάλης ακροαµατικότητας. Η απόπειρα της κυβέρνησης ωστόσο να ενισχύσει οικονοµικά δύο ανύπαρκτα Μέσα του Φουρθιώτη και βέβαια η υπαναχώρησή της µετά τις αποκαλύψεις είναι αποκαλυπτικές του σκανδάλου.

Το blog που φτιάχτηκε εν µέσω πανδηµίας

Στην αρχική λίστα την οποία είχε δώσει στη δηµοσιότητα ο Στ. Πέτσας βρίσκονταν µεταξύ άλλων δύο ιστότοποι συµφερόντων του Φουρθιώτη. Ο πρώτος είχε την επωνυµία protieidisinews.blogspot.com και επρόκειτο να εισπράξει 1.000 ευρώ. Το εν λόγω blog ήταν πρακτικά κενό περιεχοµένου και ξεκίνησε να τροφοδοτείται µε ειδήσεις µεταχρονολογηµένα και µάλιστα µετά τη δηµοσίευση της λίστας. Οπως προκύπτει δε από το ρεπορτάζ, είχε δηµιουργηθεί εν µέσω πανδηµίας, λίγες ηµέρες προτού η κυβέρνηση αποφασίσει να διαθέσει εκατοµµύρια δηµόσιου χρήµατος στο πλαίσιο των εκστρατειών «Μένουµε σπίτι» και «Μένουµε ασφαλείς».

Οπως είχε αποκαλύψει το Documento, οδηγώντας την κυβέρνηση σε άρον άρον αναδίπλωση ώστε τελικά να µη δοθούν χρήµατα στον αγιογράφο της, όταν ανακοινώθηκε ότι το συγκεκριµένο blog πρόκειται να εισπράξει χρήµατα είχε µόλις δύο αναρτήσεις. Η πρώτη ήταν στις 11 Μαΐου και δεν ήταν άλλη από το banner της διαφήµισης «Μένουµε ασφαλείς». Η δεύτερη ανάρτηση είχε πραγµατοποιηθεί 15 ηµέρες αργότερα και αφορούσε τη «λήψη µέτρων διασφάλισης της ∆ηµόσιας Υγείας». Το blog του Φουρθιώτη ήταν µάλιστα δηλωµένο στη λίστα Πέτσα µε λάθος όνοµα και συγκεκριµένα ως protieidisi.com. Πρόκειται πιθανόν περί τυπογραφικού λάθους, το οποίο βέβαια καταδεικνύει την προχειρότητα µε την οποία καταρτίστηκε η λίστα και το γεγονός ότι δεν υπήρχαν ουσιαστικά κριτήρια για τη διανοµή των σχεδόν 20 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ.

Αρχισαν να βάζουν ειδήσεις µετά το ξεσκέπασµα

Σε κάθε περίπτωση, µόνο λίγες ώρες µετά την αποκάλυψη του Documento για το παντελώς άγνωστο blog του Μ. Φουρθιώτη o διαχειριστής του ξεκίνησε να αναρτά µανιωδώς ειδήσεις µε προχρονολογηµένη ηµεροµηνία, ώστε να φαίνεται ότι ο ιστότοπος ήταν ενεργός καιρό προτού τον χρηµατοδοτήσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ενώ άλλαξε και το όνοµα του blog από protieidisinews.blogspot.com σε protieidisi.com, προφανώς για να φαίνεται ότι δεν υπήρχε λάθος στη λίστα. Η προσπάθεια συγκάλυψης της αλήθειας ήταν βέβαια πέρα για πέρα αποτυχηµένη.

Εξάλλου, όπως είχε προκύψει από το ρεπορτάζ, το προφίλ του ατόµου που διαχειριζόταν το blog είχε δηµιουργηθεί τον Μάιο του 2020, εν µέσω δηλαδή της πανδηµίας, ενώ και το όνοµα είχε αλλάξει µετά τις αποκαλύψεις του Documento που εξέθεταν τον τότε κυβερνητικό εκπρόσωπο. Εξυπακούεται ότι αφού δεν εισπράχθηκαν τα χρήµατα, το εν λόγω blog έπαψε να έχει και λόγο ύπαρξης. Ετσι, η τελευταία ανάρτηση που εµφανίζεται έχει γίνει στα µέσα Ιουνίου του 2020. Από τότε µέχρι σήµερα ο ιστότοπος είναι ανενεργός.

∆ιαφήµιση και συγκεκριµένα 4.000 ευρώ καθαρά επρόκειτο βέβαια να πάρει και το σάιτ –επίσης συµφερόντων Φουρθιώτη– apokaliptikalive.gr, το οποίο στην πραγµατικότητα δεν υπήρχε αφού αν κανείς δοκίµαζε να το επισκεφθεί µεταφερόταν αυτοµάτως σε άλλον ιστότοπο µε όνοµα apodikseislive.gr. Ο συγκεκριµένος ιστότοπος διαφήµιζε απλώς την εκποµπή που παρουσίαζε τότε ο Φουρθιώτης στο κανάλι Εpsilon µέσω της οποίας έφτιαχνε τις αγιογραφίες του πρωθυπουργού και «γαλάζιων» υπουργών.

Μετά τις αποκαλύψεις του Documento, όπως ακριβώς συνέβη και µε το blog protieidisi.blogspot.com, κάποιος έσπευσε να διορθώσει το όνοµα του σάιτ ώστε να µη φαίνεται πως στη λίστα υπάρχει λάθος. Ο Φουρθιώτης δεν έµεινε πάντως παραπονεµένος, αφού εισέπραξε 6.000 ευρώ για τον ραδιοφωνικό σταθµό του Party FM. Ενδεικτικά, το ίδιο ποσό έχει εισπράξει η εφηµερίδα «Ναυτεµπορική», ενώ λιγότερα χρήµατα, δηλαδή 5.000 ευρώ, διέθεσε η κυβέρνηση σε ιστορικά Μέσα όπως οι ραδιοφωνικοί σταθµοί Αθήνα 9,84, Κανάλι 1 Πειραιά και Στο Κόκκινο.

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments