WWW.TASTV.GR

ΜΠΕΤΤΥ ΦΡΑΓΚΟΥ: ΣΤΟ ΣΗΚΩΜΕΝΟ ΔΑΧΤΥΛΟ, ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΣΗΚΩΜΕΝΗ ΓΡΟΘΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ!!!

Στο σηκωμένο δάχτυλο, απαντάμε με σηκωμένη γροθιά και το κεφάλι ψηλά!!!
36 χρόνια υπηρετώ το δημόσιο σχολείο. Λίγα χρόνια πριν το τέλος της επαγγελματικής μου διαδρομής, βιώνω μια από τις πιο αυταρχικές και ανάλγητες ηγεσίες στα Υπουργεία Παιδείας και Εργασίας.
Με έλλειψη σεβασμού στον εκπαιδευτικό, στον εργαζόμενο, αλλά και με υπεροψία, προσπαθούν να επιβάλλουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές τους, αγνοώντας προκλητικά το διάλογο.
Η αυριανή 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών, έχει ως κυρίαρχα αιτήματα την:
*Κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, καθώς και συνολικά του Ν. 4823/21 (Νόμος Κεραμέως).
*Κατάργηση του Νόμου Χατζηδάκη (Ν. 4808/21) για τα εργασιακά, που παρεμποδίζει το δικαίωμά μας στην απεργία.
Επιπλέον αυτών θα μπορούσαμε να αραδιάσουμε πλήθος ακόμη αιτημάτων, με σκοπό τη βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Απεργούμε αύριο, οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, έχοντας τη συμπαράσταση της ΑΔΕΔΥ.
Υψώνουμε το ανάστημά μας απέναντι στη δικομανή Κεραμέως..................
Απεργώ αύριο, πιότερο για τους νέους μου συναδέλφους, για τα νέα παιδιά σε κάθε εργασιακό χώρο, που είναι γεμάτα όνειρα και δημιουργική διάθεση, αντιμετωπίζοντας απάνθρωπο εργασιακό καθεστώς.
Απεργώ αύριο, γιατί θέλω την αξιολόγηση που θα προάγει και θα βελτιώσει την Παιδεία μας και κατ επέκταση την κοινωνία μας. Γιατί αξιολόγηση σημαίνει, αυτοβελτίωση , ανατροφοδότηση, εξέλιξη.... Αξιολόγηση δε σημαίνει έλεγχος και τιμωρία.
Οι επιθεωρητές πέρασαν ανεπιστρεπτί κ. Κεραμέως. Αν το Υπουργείο θέλει να γυρίσει το σχολείο 50 χρόνια πίσω, έχουμε χρέος εμείς, οι εκπαιδευτικοί να αγωνιστούμε και να περισώσουμε όσα χτίσαμε τόσα χρόνια, να προχωρήσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία και να την εξελίξουμε!
Με σεβασμό στη δημοκρατία, απεργούμε για τις αξίες, τα ιδανικά και την αξιοπρέπειά μας.
 
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, κάθεται και εξωτερικοί χώροι

 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments