....

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΔΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ «ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» (ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΥΜΝΟ)

Αν έχετε ρίξει μια ματιά στα έργα του Gustav Courbet, ίσως μπορείτε να καταλάβετε πόσο προκλητική είναι η ζωγραφική του. «Η καταγωγή του κόσμου» είναι ο πίνακας του Courbet, που ενέπνευσε μια άλλη καλλιτέχνιδα ονόματι Deborah de Robertis, να δώσει τη δική της παράσταση.

Magnify Image Η Deborah de Robertis φορώντας ένα μικροσκοπικό χρυσό φόρεμα, μπήκε στις 29 Μαΐου στο Παρισινό Μουσείο D'Orsay, στην αίθουσα 20, κάθισε κάτω από τον πίνακα και αποκάλυψε την καταγωγή του κόσμου. Kαι αν στους υπεύθυνους του Μουσείου αυτή η κίνηση δεν άρεσε καθόλου, η De Robertis αισθάνεται διαφορετικά. «Αν αγνοήσετε το πλαίσιο, η παράσταση αυτή θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως πράξη επιδειξιομανίας, ωστόσο αυτό που έκανα δεν ήταν μια παρορμητική πράξη» εξήγησε στο Luxemburger Wort. «Υπάρχει ένα κενό στην ιστορία της τέχνης, η απουσία της άποψης του αντικειμένου στο βλέμμα. Ο ζωγράφος παρουσιάζει τα ανοιχτά πόδια, αλλά ο κόλπος παραμένει κλειστός. Δεν αποκαλύπτει την τρύπα, δηλαδή, το μάτι. Εγώ δεν θέλω να δείξω τον κόλπο μου, αλλά να αποκαλύψω ό, τι δεν βλέπουμε στη ζωγραφική, το μάτι του κόλπου, τη μαύρη τρύπα, αυτό το κρυφό μάτι, αυτό το χάσμα, το οποίο πέρα από τη σάρκα, αναφέρεται στο άπειρο, στην προέλευση της προέλευσης.»

 

 

 

Το βίντεο περιέχει γυμνό:


www.lifo.gr

Αν έχετε ρίξει μια ματιά στα έργα του Gustav Courbet, ίσως μπορείτε να καταλάβετε πόσο προκλητική είναι η ζωγραφική του. «Η καταγωγή του κόσμου» είναι ο πίνακας του Courbet, που ενέπνευσε μια άλλη καλλιτέχνιδα ονόματι Deborah de Robertis, να δώσει τη δική της παράσταση. Πηγή: www.lifo.gr
Αν έχετε ρίξει μια ματιά στα έργα του Gustav Courbet, ίσως μπορείτε να καταλάβετε πόσο προκλητική είναι η ζωγραφική του. «Η καταγωγή του κόσμου» είναι ο πίνακας του Courbet, που ενέπνευσε μια άλλη καλλιτέχνιδα ονόματι Deborah de Robertis, να δώσει τη δική της παράσταση. Πηγή: www.lifo.gr
Αν έχετε ρίξει μια ματιά στα έργα του Gustav Courbet, ίσως μπορείτε να καταλάβετε πόσο προκλητική είναι η ζωγραφική του. «Η καταγωγή του κόσμου» είναι ο πίνακας του Courbet, που ενέπνευσε μια άλλη καλλιτέχνιδα ονόματι Deborah de Robertis, να δώσει τη δική της παράσταση. Πηγή: www.lifo.gr
Αν έχετε ρίξει μια ματιά στα έργα του Gustav Courbet, ίσως μπορείτε να καταλάβετε πόσο προκλητική είναι η ζωγραφική του. «Η καταγωγή του κόσμου» είναι ο πίνακας του Courbet, που ενέπνευσε μια άλλη καλλιτέχνιδα ονόματι Deborah de Robertis, να δώσει τη δική της παράσταση. Magnify Image Η Deborah de Robertis φορώντας ένα μικροσκοπικό χρυσό φόρεμα, μπήκε στις 29 Μαΐου στο Παρισινό Μουσείο D'Orsay, στην αίθουσα 20, κάθισε κάτω από τον πίνακα και αποκάλυψε την καταγωγή του κόσμου. Kαι αν στους υπεύθυνους του Μουσείου αυτή η κίνηση δεν άρεσε καθόλου, η De Robertis αισθάνεται διαφορετικά. «Αν αγνοήσετε το πλαίσιο, η παράσταση αυτή θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως πράξη επιδειξιομανίας, ωστόσο αυτό που έκανα δεν ήταν μια παρορμητική πράξη» εξήγησε στο Luxemburger Wort. «Υπάρχει ένα κενό στην ιστορία της τέχνης, η απουσία της άποψης του αντικειμένου στο βλέμμα. Ο ζωγράφος παρουσιάζει τα ανοιχτά πόδια, αλλά ο κόλπος παραμένει κλειστός. Δεν αποκαλύπτει την τρύπα, δηλαδή, το μάτι. Εγώ δεν θέλω να δείξω τον κόλπο μου, αλλά να αποκαλύψω ό, τι δεν βλέπουμε στη ζωγραφική, το μάτι του κόλπου, τη μαύρη τρύπα, αυτό το κρυφό μάτι, αυτό το χάσμα, το οποίο πέρα από τη σάρκα, αναφέρεται στο άπειρο, στην προέλευση της προέλευσης.» Πηγή: www.lifo.gr
Αν έχετε ρίξει μια ματιά στα έργα του Gustav Courbet, ίσως μπορείτε να καταλάβετε πόσο προκλητική είναι η ζωγραφική του. «Η καταγωγή του κόσμου» είναι ο πίνακας του Courbet, που ενέπνευσε μια άλλη καλλιτέχνιδα ονόματι Deborah de Robertis, να δώσει τη δική της παράσταση. Magnify Image Η Deborah de Robertis φορώντας ένα μικροσκοπικό χρυσό φόρεμα, μπήκε στις 29 Μαΐου στο Παρισινό Μουσείο D'Orsay, στην αίθουσα 20, κάθισε κάτω από τον πίνακα και αποκάλυψε την καταγωγή του κόσμου. Kαι αν στους υπεύθυνους του Μουσείου αυτή η κίνηση δεν άρεσε καθόλου, η De Robertis αισθάνεται διαφορετικά. «Αν αγνοήσετε το πλαίσιο, η παράσταση αυτή θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως πράξη επιδειξιομανίας, ωστόσο αυτό που έκανα δεν ήταν μια παρορμητική πράξη» εξήγησε στο Luxemburger Wort. «Υπάρχει ένα κενό στην ιστορία της τέχνης, η απουσία της άποψης του αντικειμένου στο βλέμμα. Ο ζωγράφος παρουσιάζει τα ανοιχτά πόδια, αλλά ο κόλπος παραμένει κλειστός. Δεν αποκαλύπτει την τρύπα, δηλαδή, το μάτι. Εγώ δεν θέλω να δείξω τον κόλπο μου, αλλά να αποκαλύψω ό, τι δεν βλέπουμε στη ζωγραφική, το μάτι του κόλπου, τη μαύρη τρύπα, αυτό το κρυφό μάτι, αυτό το χάσμα, το οποίο πέρα από τη σάρκα, αναφέρεται στο άπειρο, στην προέλευση της προέλευσης.» Πηγή: www.lifo.gr
Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments