....

2 ΕΚΑΤ. ΈΛΛΗΝΕΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΕΜΒΟΛΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΟΓΚΟΥΣ;

Σε μια αποκάλυψη που συγκλονίζει προχώρησε το...
CDS όταν παραδέχτηκε πως 2 εκατομμύρια Έλληνες εμβολιάστηκαν με το εμβόλιο της πολιομυελίτιδας σε διάρκειας οκτώ ετών, ενώ ένα μέρος του ήταν μολυσμένο με καρκίνο προκαλώντας τον αποκαλούμενο polyomavirus SV40.Image and video hosting by TinyPic


Πρόκειται για έναν ιό πολυώματος που βρίσκεται στους πιθήκους και προκαλεί όγκους αλλά και καρκίνο.

Οι επιστήμονες θεωρούν πως ο SV40 καταστέλλει τις μεταγραφικές ιδιότητες των καρκινικών γονιδίων στον άνθρωπο μέσω του Μεγάλου SV40 Τ-αντιγόνου και του SV40 Μικρού Τ-αντιγόνου.
Τα μεταλλαγμένα αυτά γονίδια συμβάλουν στον ανεξέλεγκτο κυτταρικό πολλαπλασιασμό, που οδηγεί σε καρκίνο.

 

ΠΗΓΗ

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments