....

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Κ.Ε.Α. ΕΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΕΙΣ (ΟΣΔΕ)

Καλούνται  όλοι οι παραγωγοί / κτηνοτρόφοι που επιθυμούν να υποβάλλουν Αίτηση Ενιαίας Ενίσχυσης (ΟΣΔΕ)

για το έτος 2014, να απευθυνθούν το συντομότερο δυνατό στους κατά τόπους αιτησιογράφους/συνεργάτες ανά Δημοτικό Διαμέρισμα ή στα κεντρικά γραφεία του Συν/σμού  (έναντι Αστυνομίας) στην Έδεσσα για να συμπληρώσουν συγκεκριμένο έντυπο εξουσιοδότησης με το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η εξουσιοδότηση είναι υποχρεωτική για την υποβολή της Αίτησης (ΟΣΔΕ) ενώ όσοι παραγωγοί την έχουν ήδη υποβάλλει, η διαδικασία δεν χρειάζεται να επαναληφθεί.

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments