
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Κ.Ε.Α. ΕΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΕΙΣ (ΟΣΔΕ)
Κυριακή, 27 Απριλίου, 2014 - 23:47
Καλούνται όλοι οι παραγωγοί / κτηνοτρόφοι που επιθυμούν να υποβάλλουν Αίτηση Ενιαίας Ενίσχυσης (ΟΣΔΕ)
για το έτος 2014, να απευθυνθούν το συντομότερο δυνατό στους κατά τόπους αιτησιογράφους/συνεργάτες ανά Δημοτικό Διαμέρισμα ή στα κεντρικά γραφεία του Συν/σμού (έναντι Αστυνομίας) στην Έδεσσα για να συμπληρώσουν συγκεκριμένο έντυπο εξουσιοδότησης με το γνήσιο της υπογραφής τους.
Η εξουσιοδότηση είναι υποχρεωτική για την υποβολή της Αίτησης (ΟΣΔΕ) ενώ όσοι παραγωγοί την έχουν ήδη υποβάλλει, η διαδικασία δεν χρειάζεται να επαναληφθεί.
Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments