....

ΑΝΑΤΙΝΑΞΑΝ ΤΟ ATM ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΚΑΪΤΕΙΟ ΑΛΛΑ ΕΦΥΓΑΝ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΧΕΡΙΑ

 

 

Το ATM που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Δρομοκαΐτειου Ψυχιατρικού Νοσοκομείο στο Χαϊδάρι ανατίναξαν στις 4.00 τα ξημερώματα άγνωστοι, ωστόσο, δεν κατάφεραν να πάρουν τα χρήματα που υπήρχαν.

Οι δράστες διέφυγαν, ενώ η αστυνομία πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.Ανατίναξαν το ATM στο Δρομοκαΐτειο αλλά έφυγαν με άδεια χέρια

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments