....

ΑΝΩ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΕΔΕΣΣΑΣ : ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΗΜΕΡΕΣ!!!! (PHOTO)

Xωρίς ρεύμα έχει μείνει εδώ και δεκαπέντε μέρες το χωριό Άνω Γραμματικό Έδεσσας.

Μετά τις τελευταίες χιονοπτώσεις ,όπως βλέπετε και στις αναρτημένες φωτογραφίες μας, έχουν δημιουργηθεί ζημιές στις κολώνες της ΔΕΗ και έχουν κοπεί τα καλώδια. Οι κάτοικοι του χωριού 3-4 οικογένειες, ίσως είναι και περισσότερες καθώς υπάρχουν και αρκετοί που έχουν εκεί τα εξοχικά τους, δεν είχαν πρόσβαση , αφού ο δρόμος ήταν αποκλεισμένους μέχρι πριν μερικές ημέρες από τα χιόνια. Μηχανήματα του Δήμου «ξέχασαν» ότι υπάρχει και αυτό το χωριό ώστε να πάνε  να καθαρίσουν τους δρόμους.

Από κατοίκους έχει ενημερωθεί το τεχνικό τμήμα και συνεργείο βλαβών της ΔΕΗ στην Εδεσσα και αναμένεται να πάει στα διάφορα σημεία όπου έχουν γίνει οι βλάβες για την αποκατάσταση, όταν όμως πρώτα έρθουν τα ανταλλακτικά και τα υλικά που χρειάζονται.

 

28/1/17

 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments