
ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ: ΔΙΑΜΑΡΤΡΙΕΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΛΗΜΝΑΖΟΝΤΑ ΝΕΡΑ
Σάββατο, 28 Νοέμβρη, 2015 - 23:33
Εδώ και 20 ημέρες διερχόμενοι κάτοικοι και μαθητές των Λυκείων ΕΠΑΛ και 2ου Λυκείου διαμαρτύρονται γιατί στην οδό Μελίνας Μερκούρη που οδεύει προς τις παλιές εργατικές κατοικίες, υπάρχουν σε δύο σημεία συνεχείς διαρροές νερού του δικτύου ύδρευσης της ΔΕΥΑ, με αποτέλεσμα ο δρόμος συνεχώς να είναι πλημμυρισμένος από νερά. Οι θερμοκρασίες σε λίγες ημέρες θα είναι χαμηλές και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος τις πολύ πρωινές και βραδινές ώρες τα νερά να παγώνουν και να δημιουργήσουν κινδύνους ατυχήματος.
Κατηγορία:





Σχόλια - Facebook Comments