
ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΣ ΣΕ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΥ
Μετά από δολιοφθορές και ζημιές που έχουν γίνει σε φωτιστικά στο κέντρο της πόλης ο Δήμαρχος Έδεσσας κ. Γιάννου έστειλε επιστολή σε όλους τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος
και αναφέρει στην επιστολή του:
Αναφέρει λοιπόν ότι υπάρχουν περιστατικά δολιοφθοράς και φθοράς φωτιστικών σωμάτων του δημοτικού φωτισμού με παρεμβάσεις στις ασφάλειες με προφανή στόχο την βύθιση του κέντρου της πόλης
στο σκοτάδι, προκειμένου να έχουν καλύτερη ατμόσφαιρα έξω από τα νυχτερινά καταστήματά τους. Ο Δήμαρχος συνεχίζει στην επιστολή του ότι θεωρεί δεδομένο ότι οι πολίτες πρέπει να προστατεύσουν την κοινή περιουσία και να συμβάλλουν στην ευταξία της πόλης. όταν όμως αυτό δεν εφαρμόζεται τότε ο Δήμος είναι υποχρεωμένος να προχωρήσει άμεσα σε κατασταλτικά μέτρα με μηνύσεις. Αξίζει να αναφερθεί ότι είναι λίγοι αυτοί που έχουν προβεί σε τέτοιες ενέργειες.

Σχόλια - Facebook Comments