
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ. ΓΙΑΤΙ;
Για την αναπροσαρμογή των τελών και δικαιωμάτων του Δήμου Έδεσσας για τη χρήση δημοτικού χώρου (τραπεζοκαθίσματα) αλλά
και τελών φωτισμού οδών και καθαριότητας θα συζητήσει το Δημοτικό Συμβούλιο Έδεσσας στην συνεδρίαση της Τετάρτης 29 Οκτωβρίου. Μιλάμε λοιπόν πάλι για αυξήσεις επειδή για μειώσεις ούτε λόγος να γίνεται. Τα οικονομικά του Δήμου είναι σε τέτοια κατάσταση που δεν χωράει σκέψη για τέτοιες …ανθρωπιστικές κινήσεις. Αλλά γιατί να μιλάμε για αυξήσεις. Μήπως αυξήθηκαν οι μισθοί και οι συντάξεις ή μήπως τα μεροκάματα έχουν κάποια σχετική βελτίωση ώστε να δικαιολογούν τέτοιες αποφάσεις. Ύστερα, αυτά που λέγονται «ανταποδοτικά τέλη» πρέπει να έχουν και την αντίστοιχη βελτίωση των προσφερομένων υπηρεσιών. Μήπως βελτιώθηκε η καθαριότητα και δεν το ξέρουμε; Μήπως καλυτέρευσε ο δημοτικός φωτισμός και δεν το είδαμε; Αντίθετα τα σκουπίδια έχουν πλημμυρίσει τη πόλη, οι κάδοι ξεχειλίζουν σακούλες επί μέρες, το ένα απορριμματοφόρο του Δήμου δεν προλαβαίνει να κάνει τα απαραίτητα, ενώ άλλα τέσσερα είναι σε αχρησία εξαιτίας του κόστους επισκευής. Πολλές συνοικίες είναι βυθισμένες στο σκοτάδι, αλλού οι περίοικοι φοβούνται να περπατήσουν έξω το βράδυ και γενικά καμία βελτίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες που να δικαιολογούν την ενδεχόμενη αύξηση των ανταποδοτικών τελών. Όσον αφορά τη παραχώρηση πεζοδρομίων για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων εκεί είναι η πλήρης ασυδοσία. Αντί να σκέφτονται κάποιοι να αυξήσουν και εδώ τα τέλη, καλύτερα να φροντίσουν να εισπράξουν αυτά που έχουν επιβάλει, αλλά και να εντοπίσουν αυτούς που κάνουν αυθαίρετη χρήση δημοτικών χώρων σε βάρος των οικονομικών του Δήμου αλλά και σε βάρος των συνδημοτών τους. Νομίζουμε ότι το σύνολο των δημοτικών συμβούλων θα σταθεί υπεύθυνα σε τέτοιες αποφάσεις.

Σχόλια - Facebook Comments