....

E-SHOPPING: ΜΙΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΓΟΡΩΝ

 

 

Εδώ και καιρό το ηλεκτρονικό εμπόριο γνωρίζει μεγάλη άνθηση και πλέον είναι πάμπολλες οι ιστοσελίδες που κατακλύζουν το Διαδίκτυο και παρουσιάζουν προϊόντα κάθε είδους, για όλα τα ενδιαφέροντα και για όλα τα βαλάντια. Μια μέθοδος που ξεκίνησε πειραματικά, θα έλεγε κανείς, σήμερα είναι ένας τομέας της επιχειρηματικότητας που κοιτάζει στα μάτια το φυσικό εμπόριο που είχαν γνωρίσει οι προηγούμενες γενιές ως αποκλειστικό τρόπο για να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες.

Οι νέοι αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή αυτήν τη νέα εναλλακτική μέθοδο, τόσο λόγω της έμφυτης κλίσης της νεολαίας στην τεχνολογία όσο και λόγω των οικονομικών τιμών που βρίσκουν στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops). Ειδικά τα ρούχα και τα αξεσουάρ έχουν την τιμητική τους στις ιστοσελίδες των εταιρειών του ηλεκτρονικού εμπορίου, ιδίως μάλιστα τα αθλητικά και τα casual, όπως είναι ευρέως γνωστά τα «πρόχειρα», ανεπίσημα ρούχα καθημερινής χρήσης.

Μαζί με αυτά, τα είδη πληροφορικής και τα είδη οικιακής διασκέδασης/ψυχαγωγίας έρχονται να συμπληρώσουν τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση που κάνουν πραγματικά θραύση στο Διαδίκτυο. Οι φοιτητές και οι νεαροί επαγγελματίες έως 35 ετών που κατά κανόνα δεν έχουν επωμιστεί ακόμα οικογενειακά βάρη είναι κατά κανόνα οι πιο πιστοί καταναλωτές σε ό,τι αφορά υπολογιστές, λάπτοπ, αναλώσιμα και μαύρες συσκευές. Τον κατάλογο των πιο δημοφιλών προϊόντων που αναζητούν οι πελάτες στα e-shopsσυμπληρώνουν επίσης τα απλά είδη οικιακής χρήσης και τα βιβλία, τα χαρτικά και τα σχολικά είδη.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια αξιόπιστη και μοντέρνα εναλλακτική πρόταση που ανταποκρίνεται στους ρυθμούς τού σήμερα, καθώς ο σύγχρονος τρόπος ζωής απαιτεί από εμάς να είμαστε γρήγοροι, να διεκπεραιώνουμε άμεσα τις δουλειές μας και να είμαστε πάνω απ’ όλα πρακτικοί. Έτσι, τα ψώνια τώρα πια δεν είναι μια τελετουργία, αλλά μία ακόμα δραστηριότητα που πρέπει να βρει τον χρόνο της σε ένα βεβαρημένο 24ωρο. Και τα e-shopsσίγουρα μας λύνουν τα χέρια σε ζητήματα χρόνου και οικονομίας.

Καθώς όμως ο χώρος του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ ανταγωνιστικός και το δίκτυο των e-shopsόλο και πιο πυκνό και ενίοτε χαοτικό, ο κάθε επιχειρηματίας που ανησυχεί για την επιχείρησή του προσπαθεί να ξεχωρίσει και να προβάλει τη δουλειά του όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται. Και φυσικά ρίχνει το βάρος του στη διαφήμιση, με τη διαδικτυακή διαφήμιση να είναι ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος και τους… ψηφιακούς διαφημιστές να είναι περιζήτητοι.       

Τα socialmediaμάλιστα αποτελούν ένα προνομιακό πεδίο για όποιον θέλει να διαφημίσει την επιχείρησή του, καθώς τα βλέπουν ή και τα ακολουθούν εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου ανά τον κόσμο, με το TikTokκαι το Instagram να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ειδικά των νεότερων.

Ωστόσο και άλλες μέθοδοι, όπως το SEO (searchengineoptimization) που εξασφαλίζει ταχεία και άμεση εμφάνιση της ιστοσελίδας που το χρησιμοποιεί στα τερματικά των χρηστών, καταφέρνουν να βελτιώσουν κατά πολύ τις επιδόσεις και τον τζίρο των ιστοσελίδων. Χάρη σε αυτές τις μεθόδους, αλλά και χάρη στην εξασφάλιση ποιοτικών προϊόντων για τους πελάτες τους, τα ηλεκτρονικά καταστήματα αναμένεται να διαγράψουν εντυπωσιακή πορεία, και δεν αποκλείεται κάποια στιγμή ακόμα και να ξεπεράσουν τα φυσικά καταστήματα σε τζίρους και πελατολόγιο.     

Πηγή αρθρογραφίας: https://www.netplanet.gr

Σχόλια - Facebook Comments