....

ΕΔΕΣΣΑ: ΑΙΣΧΟΣ ΣΕ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΞΕΝΙΑΣ"

Αίσχος αποτροπιασμό και αγανάκτηση είναι τα λιγότερα συναισθήματα που  προκαλούν σε όλη την κοινωνία της Έδεσσας η σημερινή εικόνα και η κατάσταση του ξενοδοχείου "ΞΕΝΙΑΣ" . Το ξενοδοχείο μέχρι πρότινος ήταν ένα από τα πιο όμορφα στολίδια φιλοξενίας τουριστών στην είσοδο της πόλη μας. Μια υγιής τουριστική επιχείρηση που ο Δήμος με τις οικονομικές απαιτήσεις του ανάγκασαν τον επιχειρηματία που το νοίκιαζε να το εγκαταλείψει. Το ξενοδοχείο και όλη η κτιριακή μονάδα έχει γίνει παραχώρηση στον Δήμο Έδεσσας από τον Ε.Ο.Τ. Image and video hosting by TinyPicΕλπίζουμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το ΤΑΙΠΕΔ να βρεί, μέσω διεθνούς διαγωνισμού που έχει προκηρυχτεί, έναν αξιόλογο επιχειρηματία-επενδυτή προκειμένου να αξιοποιηθεί και πάλι το ξενοδοχείο για να δώσει μια άλλη εικόνα της πόλης μας.
 
Δυστυχώς οι πληροφορίες μας είναι ότι ο Δήμος με ενέργειές του το έχει μετατρέψει σε κυνοκομείο. Σωστή η ενέργεια δημιουργίας κυνοκομείου αλλά στον πιο ακατάλληλο χώρο. Πλέον το κτίριο έχει μετατραπεί σε μια υγειονομική βόμβα μέσα στην κέντρο της πόλης και υπεύθυνος είναι ο Δήμος.



Είναι και αυτό ένα παράδειγμα απαξίωσης που ακολουθεί ο Δήμαρχος για όλα τα τουριστικά αξιοθέατα της πόλης.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες που πλέον είναι ανάμνηση για όσους παλαιότερα είχαν επισκεφτεί τον Ξενία:

 
 
 
 


 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments