....

ΕΔΕΣΣΑ: Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΝΤΥΘΗΚΕ ΣΤΑ ΛΕΥΚΑ!!! (VIDEO)

Χθες το βράδυ 30 Δεκεμβρίου 2015 μετά τις 7 το απόγευμα μας περίμενε όλους μια ευχάριστη αλλά αναμενόμενη από τις προγνώσεις λευκή έκπληξη. Άρχισε να χιονίζει σύμφωνα με τις προβλέψεις της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας και η οποία χιονόπτωση σταμάτησε περίπου στις 4 τα ξημερώματα. Οι πληροφορίες μας είναι ότι δεν σημειώθηκαν προβλήματα στο οδικό δίκτυο της περιοχής αλλά και όλου του Νομού γενικότερα.

Φυσικά σήμερα ήταν μια μέρα χαράς για μικρούς και μεγάλους καθώς ξεχύθηκαν σε αυλές πάρκα και δρόμους για να παίξουν χιονοπόλεμοo και να κάνουν χιονάνθρωπους.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε  ετοιμάσαμε ένα μικρό βίντεο με την βοήθεια του Δημήτρη Ευθυμιάδη.

 

Image and video hosting by TinyPic

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments