
ΕΔΕΣΣΑ: ΠΑΝΙΚΟ ΣΚΟΡΠΙΣΕ ΜΕ ΜΠΙΤΟΝΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 50ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Δ.Ε.Η.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2017 - 14:48
Πανικό και αναστάτωση προκάλεσε σήμερα περίπου στις 12 το μεσημέρι όταν 50χρονος κάτοικος προαστείων της ΄Εδεσσας πήγε στο κατάστημα όπου βρίσκονται τα γραφεία διακανονισμών οφειλών της ΔΕΗ και απείλησε τους υπαλλήλους οι οποίοι μαζί με τους πελάτες βγήκαν αμέσως έξω . Η αιτία της ενέργειάς του αυτής προφανώς, να ήταν λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών.
Στα γραφεία της ΔΕΗ ειδοποιήθηκαν και έφτασαν αμέσως Αστυνομικοί και η άνδρες της Π.Υ. Έδεσσας, όπου μετά από διαπραγματεύσεις ο 50χρονος συνελήφθη και θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Έδεσσας .

Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments