....

ΕΔΕΣΣΑ: ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΒΑΡΟΣΙΟΥ: ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙΕΙ !

Τον διορισμό των μελών της επιτροπής για την προσωρινή και οριστική παραλαβή του δικτύου πυρόσβεσης στη παραδοσιακή

συνοικία Βαρόσι θα κάνει το Δημοτικό Συμβούλιο Έδεσσας στην συνεδρίαση του της Τετάρτης 29 Οκτωβρίου. Μέχρι εδώ όλα φαίνονται φυσιολογικά. Εάν έγινε το έργο κάποιος πρέπει να το παραλάβει από τον ανάδοχο εργολάβο, αφού εξετάσει εάν έγινε σωστά, εάν τηρήθηκαν οι προϋποθέσεις του νόμου και-φυσικά- της σύμβασης ανάθεσης και εάν έχουν γίνει νομότυπα οι πληρωμές των ποσών. Το περίεργο είναι, ότι πουθενά και πάλι δεν θα γίνει αναφορά στο πότε έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το έργο, εάν έχει γίνει στο σύνολο του, εάν ο Δήμος οφείλει χρήματα στον εργολάβο και σε ποια κατάσταση θα παραλάβει το έργο η επιτροπή του Δήμου, Τέλος, κάποιος θα πρέπει να δει και το…εάν λειτουργεί. Αυτό που εμείς μπορούμε να πούμε σήμερα είναι, ότι το έργο καθυστέρησε παρά πολύ και όχι εξαιτίας του εργολάβου, οι πυροσβεστικές φωλιές έχουν καταστραφεί πριν ακόμη λειτουργήσουν ,ενώ καμία δεν διαθέτει πυροσβεστική μάνικα. Το δίκτυο σε πολλά σημεία αντί για νερό βγάζει μόνο αέρα και τέλος ελπίζουμε να τα βρουν στα οικονομικά, αν και πολύ φοβούμαστε ότι εδώ θα γίνει χαμός, αφού άλλα έχουν συμφωνηθεί και σε άλλες λύσεις αναγκαστικά θα οδηγηθούν. Ωστόσο, επειδή τα «ψιλά γράμματα» της σύμβασης αφορούν μόνο τους αρμόδιους, αυτό που ενδιαφέρει του κατοίκους της συνοικίας αλλά και τη πόλη ολόκληρη είναι το δίκτυο να λειτουργεί ανά πάσα στιγμή και να συντηρείται σωστά για να μην επαναληφθούν τα γνωστά φαινόμενα της πυρκαγιάς που κατέκαψε 4-5 παραδοσιακά και δεν υπήρχε δυνατότητα να μπουν τα πυροσβεστικά στη συνοικία. Τα μέλη της υπό σύσταση επιτροπής πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα που και σε τι θα βάλουν τις υπογραφές τους, επειδή ο εισαγγελέας είναι στην γωνία και περιμένει.

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments