
ΤΟ ΕΔΕΣΣΑΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΒΙΝΤΕΟ
Σάββατο, 21 Μαρτίου, 2026 - 23:17
ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΔΕΣΣΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΣΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Δεν υπάρχουν λόγια. Μόνο συγκίνηση και περηφάνια. Η "Φόνισσά" μας, κατέκτησε το 1ο Βραβείο Καλύτερης Παράστασης και το 1ο Βραβείο Εικαστικού Συνόλου
"Τάσος Ζωγράφος" στο Φεστιβάλ Καρδίτσας.

Μια ομάδα που δούλεψε με ψυχή, πίστη και αγάπη, κατάφερε κάτι πραγματικά σπουδαίο. Είμαστε περήφανοι για όλους σας. Για το ταλέντο, την ενέργεια και το δέσιμο που αποδείχθηκε πάνω στη σκηνή.
Τον Δήμο Έδεσσας εκπροσώπησε ο αντιδήμαρχος πολιτισμού Ηλίας Τόσης. Τον ευχαριστούμε πολύ που ήταν δίπλα μας.

Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments