Το ξέσπασμα ενός ακόμα ανελέητου πολέμου μεταξύ των Σπαρτιατών και των Μεσσηνίων ζωντανεύει μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, που αντικρίζει το φως της μέρας σε ένα σπαρτιατικό αγρόκτημα της Μεσσηνίας τον 7ο π.Χ. αιώνα. Μια διαφορετική, σκοτεινή και βάναυση όψη της Σπάρτης παρουσιάζεται, ιδωμένη από την πλευρά των Μεσσηνίων ειλώτων που βιώνουν την πιο εξευτελιστική δουλεία, αναγκασμένοι από τους γείτονές τους να καλλιεργούν τη γη, στερημένοι από κάθε δικαίωμα. Ο ήρωας ενηλικιώνεται μέσα στα επικά γεγονότα του Δευτέρου Μεσσηνιακού πολέμου και συμμετέχει σε αυτόν πολεμώντας στο πλευρό του Αριστομένη, του Θέοκλου και άλλων ηρωικών μορφών απέναντι στις «σιδερένιες» φάλαγγες της Σπάρτης, σε μια σύγκρουση που ο χαμένος δεν έχει καμία ελπίδα.
|
|
Βιογραφικό Συγγραφέα
Ο Γιώργος Μαυροειδής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1970 και μεγάλωσε στην Κυπαρισσία, όπου συνεχίζει να ζει. Σπούδασε Φυσική στα Ιωάννινα και εργάστηκε επί μία εικοσαετία στην ιδιωτική εκπαίδευση ως υπάλληλος και αργότερα ως ιδιοκτήτης φροντιστηρίου. Σήμερα, εργάζεται ως υπεύθυνος σε επιχείρηση ελέγχου και απώθησης παρασίτων υγειονομικής σημασίας και ως σύμβουλος ακινήτων. Η έως τώρα παρουσία του στον τομέα της συγγραφής περιορίζεται σε μικρά διηγήματα, χρονογραφήματα και νανοδιηγήματα, που έχουν δημοσιευθεί στο διαδίκτυο. Η Σκοτεινή Σπάρτη είναι το πρώτο του ολοκληρωμένο μυθιστόρημα.
Δύο συγκινητικά αισθηματικά μυθιστορήματα που φέρνουν το πάθος στο προσκήνιο.
Κόκκινο Ι: Αίμα από στάχτη
|
|
|
Είμαι ο Σωκράτης. Πρωταγωνιστές στη ζωή μου, όσοι έχασαν τον εαυτό τους προσπαθώντας να βρουν εμένα. Αυτοί που μου χάρισαν την αγάπη και τον έρωτα από την ευλογία μέχρι την κατάρα. Δεν ξέρω αν αγάπησα ποτέ κανέναν τους, ούτε για τον ίδιο τον εαυτό μου δεν παίρνω όρκο αν ένιωσα αγάπη. Ίσως φοβήθηκα, ίσως δεν ήθελα, ίσως δεν άντεχα, ποιος ξέρει... Άρπαξα όσα μου έδωσαν και τα κατασπάραξα, να μείνει μόνο το αίμα. Απόλαυσα, απαίτησα, σάρωσα, ρήμαξα. Λεηλάτησα τις ψυχές τους, έσπειρα μέσα νάρκες και χόρεψα τον χορό της τρέλας μέχρι που τις τίναξα στον αέρα. Ίχνος δεν έμεινε από την ύπαρξή τους. Τους σκότωσα. Όλους! Ποτέ δεν έπαιξα με τη φωτιά, ήμουν, η φωτιά! Ήμουν η ίδια η προδοσία, η βία, η απόλυτη παράνοια του νου... Η πύλη της κόλασης, η έκλειψη της σελήνης και του ήλιου, η άμπωτη και η παλίρροια, η συντέλεια του κόσμου. Ήμουν, η Σκύλλα και η Χάρυβδη. Τώρα πια, δεν έχει σημασία. Η ιστορία τελείωσε, όταν από τη στάχτη ανάβλυσε αίμα. Σου την παραδίδω.
|
|
Βιογραφικό Συγγραφέα
Η Στάλω Φωτιάδου γεννήθηκε το 1968 στη Λευκωσία, όπου ζει μέχρι σήμερα. Σπούδασε Δημοσιογραφία στην Αθήνα, στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας. Εργάστηκε σε νεανικό κυπριακό περιοδικό ως υπεύθυνη κοινωνικών και πολιτιστικών θεμάτων και συνεργάστηκε με ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς στη συγγραφή χρονογραφημάτων για καθημερινές ραδιοφωνικές εκπομπές, και σεναρίων σε παιδικές εκπομπές για το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Το γράψιμο ήταν πάντα η δημιουργική της απόδραση, οι ανθρώπινες σχέσεις δε, αγαπημένο θέμα αναφοράς και έρευνας. Πρώτη της συγγραφική απόδραση η τριλογία «Μπλε» με τίτλο του πρώτου βιβλίου «Κύκλοι από Θρύψαλα» που κυκλοφόρησε το 2018 από τις Εκδόσεις Πηγή. Τον επόμενο χρόνο ακολουθεί το «Μπλε ΙΙ – «Αλήθεια από Ψέματα» και η τριλογία ολοκληρώνεται το 2020 με το «Μπλε ΙΙΙ – «Πιο πολύ κι από Αγάπη». Εξερευνώντας τα χρώματα των συναισθημάτων, συνεχίζει τα συγγραφικά ταξίδια σε πιο σκοτεινά σημεία της ψυχής με τρεις εντελώς ανεξάρτητες μεταξύ τους ιστορίες που τις συνδέει μόνο το χρώμα. Αυτή τη φορά «γράφει», Μαύρο, δίνοντας στο πρώτο βιβλίο της σειράς που κυκλοφόρησε το 2021 τον τίτλο «Δανεικές Ταυτότητες» και συνεχίζοντας τη διαδρομή το 2022 ανοίγοντας τη «Δεύτερη Πόρτα». Τα «Λάθος Κλειδιά», ολοκληρώνουν τη σειρά κλείνοντας τον κύκλο με το Μαύρο χρώμα. Ανεξάντλητη πηγή η παλέτα που δονεί τις αρτηρίες της ψυχής. Η νέα ιστορία κλέβει Κόκκινο από την Αμαρτία μέχρι την Εξιλέωση και συστήνεται στον αναγνώστη φτιάχνοντας «Αίμα από Στάχτη».
|
|
|
Δείτε το βιβλίο
|
O Καλεσμένος του Δράκουλα
|
|
Το κλασικό μυθιστόρημα τρόμου, διανθίζεται από άγνωστες μέχρι τώρα ιστορίες!
Να προσέχετε τον καλεσμένο μου – η ασφάλειά του είναι ιδιαιτέρως πολύτιμη για μένα. Αν του συμβεί κάτι ή αν εξαφανιστεί, κάντε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να τον βρείτε και να βεβαιωθείτε για την ασφάλειά του. Είναι Άγγλος και επομένως περιπετειώδης. Προκύπτουν συχνά κίνδυνοι από το χιόνι, τους λύκους και τη νύχτα. Μη χάσετε ούτε λεπτό αν υποψιάζεστε ότι θα του συμβεί κάτι κακό. Ο ζήλος σας θα ανταμειφθεί πλουσιοπάροχα.
– Δράκουλας
|
|
|
Η απόλυτη συλλογή στοιχειωμένων ιστοριών! Ένα μυθιστόρημα τρόμου γεμάτο... φαντάσματα
Με κάθε γύρισµα της σελίδας, αυτό το μυθιστόρημα τρόμου θα σας παρασύρει όλο και πιο βαθιά στο σκοτάδι, χωρίς να µπορείτε να ξεφύγετε από την ανατριχιαστική αγωνία που σας κρατάει καθηλωµένους. Ετοιµαστείτε για ένα ταξίδι στο άγνωστο, όπου το µόνο σίγουρο είναι ότι µόλις µπείτε σε αυτά τα στοιχειωµένα σπίτια, µπορεί να µη φύγετε ποτέ... ζωντανοί.
«Μέσα στους τοίχους του σκότους, ψίθυροι των ξεχασµένων ψυχών αναδεύονται, λαχταρώντας να πουν τις ιστορίες τους».
|
|
|
|
|
|
Η Ανθρώπινη Συγχορδία
Λογοτεχνικό, µαγευτικό και εντυπωσιακό, η Ανθρώπινη Συγχορδία είναι ένα αληθινό αριστούργηµα. Όπως γράφει ο ίδιος ο συγγραφέας σε ένα σηµείο, «καταπονεί τις δυνατότητες της πίστης και τους πόρους της φαντασίας», και ναι, πολλά από αυτά που ο Blackwood µας ζητά να δεχτούµε ως πιθανά σε αυτό το μυθιστόρημα τρόμου φαίνονται µάλλον κάπως υπερβολικά µε την πρώτη µατιά. Όµως είναι τέτοια η περιγραφική ικανότητα του συγγραφέα και τόσο ξεκάθαρες οι επεξηγήσεις του, που ακόµα και οι πιο εξωφρενικές του επινοήσεις γίνονται απόλυτα πιστευτές.
Όπως έγραψε τότε η Daily Telegraph: «Ο συγγραφέας είχε, θα µπορούσε να πει κανείς, µια εκπληκτική ιδέα και την υλοποίησε µε όλο τον ζήλο και όλο το ταλέντο που τον διακατέχουν...».
|
|
|
|
|
|
Το Αρχαίο Μονοπάτι & άλλα ποιήματα του Χ. Φ. Λάβκραφτ
Όλοι γνωρίζουμε πως ο Χ. Φ. Λάβκραφτ υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους συγγραφείς ιστοριών τρόμου, όπως και πατέρας της Μυθολογίας Κθούλου. Αυτό που είναι ελάχιστα γνωστό όμως αφορά την ένθερμη αγάπη του Λάβκραφτ για την ποίηση. Ο ίδιος, μάλιστα, και όντας, ακόμη παιδί, είχε συνθέσει μια ποιητική σύνοψη ολόκληρης της ομηρικής Οδύσσειας καθώς τα κλασικά έργα και ιδιαίτερα η ελληνική γραμματεία –με έμφαση στα παγανιστικά στοιχεία του αρχαίου κόσμου– ήταν ανάμεσα στα αγαπημένα του αναγνώσματα.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Σχόλια - Facebook Comments