....

ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΉ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΊΑ

Το Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας Θεσσαλονίκης ανακοινώνει την προσφορά του Ολοκληρωμένου Τετραετούς

Εκπαιδευτικού Προγράμματός του στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική, με έναρξη το Φθινόπωρο του 2014.  

Το Κε.Σ.Με.Θ.Θ. ιδρύθηκε το 2009 με σκοπό να συμβάλει στην προώθηση και την ανάπτυξη της συστημικής σκέψης στη Θεσσαλονίκη, την παροχή υπηρεσιών ψυχικής υγείας, ψυχοθεραπεία, συμβουλευτική αλλά και εποπτεία σε επαγγελματίες, καθώς και στην εκπαίδευση επαγγελματιών στη συστημική ψυχοθεραπεία και συμβουλευτική.  Μετά από 5 χρόνια λειτουργίας, παρέχοντας σεμινάρια και εργαστήρια σε ενδιαφερόμενους, ανακοινώνει την προσφορά ενός Ολοκληρωμένου Τετραετούς Εκπαιδευτικού Προγράμματος στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική.

ΣΚΟΠΟΣ:

Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Κε.Σ.Με.Θ.Θ. φιλοδοξεί να δημιουργήσει το πλαίσιο όπου θα αναπτυχθούν οι δεξιότητες των εκπαιδευομένων και θα αξιοποιηθούν στην εκπαίδευσή τους στη συστημική ψυχοθεραπεία. Μέσα από μία οργανωμένη διαδικασία μάθησης και εκπαίδευσης θα δοθούν οι δυνατότητες να δημιουργηθούν γνώσεις, να καλλιεργηθούν ταλέντα,  να βιωθούν ικανότητες και να αξιοποιηθούν αποθέματα χρήσιμα και δημιουργικά στην εφαρμογή της συστημικής ψυχοθεραπείας στην κλινική πράξη.

Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Κε.Σ.Με.Θ.Θ. ακολουθεί τη φιλοσοφία του Κονστρουκτιβισμού, μέσα από τη ματιά και την εμπειρία των εκπαιδευτών που το υποστηρίζουν και το υλοποιούν σε συνάρτηση με τη ματιά και την εμπειρία των εκπαιδευόμενων που θα συμμετέχουν ενεργά σε αυτό.

Αν, όπως υποστηρίζει ο Κονστρουκτιβισμός, «κάθε δράση είναι γνώση και κάθε γνώση είναι δράση», το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Κε.Σ.Με.Θ.Θ. επιθυμεί να αξιοποιήσει τη συνάντηση αυτή των δύο θεμελιωδών κεφαλαίων με σκοπό την ανάπτυξη του προσωπικού στυλ της συστημικής ψυχοθεραπευτικής πρακτικής του κάθε συμμετέχοντα. Για τον σκοπό αυτό η εκπαίδευση ακολουθεί ένα μοντέλο μη – καθοδηγητικό,  αλλά περισσότερο προσανατολισμένο στην προσωπική έμπνευση, στον πειραματισμό και τελικά στην ανακάλυψη και τη δημιουργία εκείνων των τρόπων σκέψης και δράσης που να είναι χρήσιμες και προσανατολισμένες στον και από τον εκπαιδευόμενο.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν επαγγελματίες ψυχοκοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών  που ενδιαφέρονται να ασκήσουν τη συστημική ψυχοθεραπεία.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:

Η Εκπαίδευση διαρκεί τέσσερα (4) χρόνια.

Ο συνολικός χρόνος εκπαίδευσης είναι 800 ώρες κατανεμημένες από τον Οκτώβριο έως και τον Ιούνιο κάθε εκπαιδευτικού έτους.

Το πρόγραμμα θα λειτουργήσει Τετάρτη απόγευμα, από τις 5:30 μ.μ. έως τις 9:30 μ.μ. και Σάββατο από τις 9:30 π.μ. έως τις 6:15 μ.μ. 

Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες διεξαγωγής του Προγράμματος είναι οι παρακάτω:

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014: Σάββατο 18/10, Τετάρτη 29/10

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014: Σάββατο 8/11, Τετάρτη 19/11, Σάββατο 29/11

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014:Τετάρτη 3/12, Τετάρτη 10/12, Σάββατο 20/12

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015: Σάββατο 10/1, Τετάρτη 14/1, Τετάρτη 21/1, Σάββατο 31/1

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2015: Τετάρτη 11/2, Σάββατο 21/2

ΜΑΡΤΙΟΣ 2015: Τετάρτη 4/3, Σάββατο 14/3, Τετάρτη 18/3

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2015: Σάββατο 4/4, Τετάρτη 15/4, Σάββατο 25/4

ΜΑΪΟΣ 2015: Τετάρτη 6/5, Σάββατο 16/5, Τετάρτη 20/5, Τετάρτη 27/5

ΙΟΥΝΙΟΣ 2015: Τετάρτη 3/6, Σάββατο 13/6

Κατεβάστε ΕΔΩ σε μορφή .doc τις συγκεκριμένες ημερομηνίες διεξαγωγής της Εκπαίδευσης.

ΔΟΜΗ:

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με βάση τις κατευθυντήριες γραμμές και λειτουργεί στο πλαίσιο που προτείνει η Ευρωπαϊκή Εταιρεία Οικογενειακής Θεραπείας (European Family Therapy Association – E.F.T.A.) για τις σχολές συστημικής – οικογενειακής ψυχοθεραπείας στην Ευρώπη.

Η συστημική θεωρία προσεγγίζεται μέσα από εισηγήσεις από τους εκπαιδευτές του προγράμματος, βιωματικά εργαστήρια, αλλά και, σε κάποιο βαθμό, μέσα από την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση (σύμφωνα και με τις οδηγίες της E.F.T.A.), όπου οι ίδιοι οι εκπαιδευόμενοι αναλαμβάνουν να οργανώσουν και να ολοκληρώσουν ατομικά είτε ομαδικά την αυτό-εκπαίδευσή τους με ομάδες μελέτης, συζητήσεων, εμβάθυνσης και εργασιών.

Η συστημική πρακτική προτείνεται στα ειδικά οργανωμένα για το σκοπό αυτό βιωματικά εργαστήρια σύνδεσης με την κλινική πράξη, μέσα από τις προσομοιώσεις κλινικών περιστατικών, την προβολή και ανάλυση εκπαιδευτικών βίντεο ή/και βιντεοσκοπημένων συνεδριών. Από το 2ο έτος, οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν ενεργά σε ψυχοθεραπευτικές και συμβουλευτικές συνεδρίες στους χώρους του Κε.Σ.Με.Θ.Θ. είτε σε συνεργαζόμενους οργανισμούς και φορείς.

Η προσωπική – και επαγγελματική ανάπτυξη αποτελεί σημαντικό μέρος της παρούσας εκπαίδευσης.  Στο πρόγραμμα του Κε.Σ.Με.Θ.Θ. οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν σε ομάδα με τακτική συνάντηση όπου επεξεργάζονται θέματα που αφορούν την προσωπική τους ανάπτυξη, όπως και την ανάπτυξη των επαγγελματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων τους.

Η συστημική εποπτεία αποτελεί και μέρος της εκπαίδευσης αλλά και διαδικασία υποστήριξης των εκπαιδευομένων κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Από το 2ο έτος  οργανώνονται διαδικασίες ομαδικής, αλλά και ατομικής εποπτείας της κλινικής δουλειάς .

 

http://kesmeth.com

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments