....

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ : ΕΚΤΟΣ Ο Ν. ΠΕΛΛΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ - ΣΚΥΔΡΑ ΚΑΙ ΈΔΕΣΣΑ

 

Των:    Κυριάκου Βελόπουλου, Προέδρου Κόμματος, Βουλευτή Λάρισας Κωνσταντίνου Χήτα, Bουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΣ:    Τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

ΘΕΜΑ:    «Απών    ο    νομός    Πέλλας    από    τα    προγραμματιζόμενα σιδηροδρομικά έργα»

Κύριε Υπουργέ,

Βάση των προτεραιοτήτων οι οποίες έχουν προγραμματισθεί για σιδηροδρομικά έργα, είτε μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, Θεσσαλονίκη - Τοξότες, Κορωπί - Λαύριο, Ρίο - Λιμένας Πάτρας κλπ.) είτε μέσω σχετικής χρηματοδότησης από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα CEFII (Κοζάνη - Βέροια, Καλαμπάκα - Σιάτιστα, Κοζάνη - Καστοριά, Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα - Γρεβενά κλπ.) ο νομός Πέλλας δε συμπεριλαμβάνεται σε κάποιο σχεδιασμό. Η υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Έδεσσας λειτουργεί με ελάχιστα δρομολόγια, από όσα είχε στο παρελθόν. Παλαιότερη πρόταση για τη σύνδεση, μέσω Προαστιακού, της Θεσσαλονίκης με Γιαννιτσά - Σκύδρα και Έδεσσα παρέμεινε στο επίπεδο της προτάσεως με αποτέλεσμα ο νομός Πέλλας να βρίσκεται σε πλήρη σχεδόν σιδηροδρομική απομόνωση. Σημειωτέον ότι τα προγραμματισμένα σιδηροδρομικά έργα τα οποία θα συνδεθούν με Σκόπια και Αλβανία στοχεύουν στην ανάπτυξη του εμπορίου, του τουρισμού και των εξαγωγών και ο νομός Πέλλας έχει και τεράστια παραγωγή αγροτικών προϊόντων και τους γνωστούς διεθνώς τουριστικούς προορισμούς (Βεργίνα, Λουτρά Αριδαίας, χιονοδρομικό κέντρο Βόρα, βυζαντινή συνοικία Βαρόσι της Εδέσσης κλπ.).

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

⦁    Προτίθεσθε να εντάξετε και τον νομό Πέλλας στα σχεδιαζόμενα σιδηροδρομικά έργα;

⦁    Προτίθεσθε να συνδέσετε τη Θεσσαλονίκη με Γιαννιτσά - Σκύδρα και Έδεσσα μέσω προαστιακού σιδηροδρόμου;

Οι ερωτώντες Βουλευτές ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΗΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

 


ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΙΔΜΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
CERTIFIED M.S.
ISO 9001:2008
1554/Δ
ISO 14001:2004
252/fl
ΕΛΟΤ 1429:2008
136/ΔΕ
ISO 27001:2013
25/ΑΠ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ KAI ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Πληροφορίες: Κ. Μουρουδέλης Ταχ. Δ/νση: Καρόλου 1-3, 10437 Τηλ. Επικονωνίας: 210 5297511 e-mail: k.mouroudelis@o5enet.qr
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Αθήνα: 20/01/2022
Αριθμ. Πρωτ.: 9002541
ΠΡΟΣ:
1. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΤΜΗΜΑ: ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε
15510 Παπάγου
tkvel@vme.qov.gr
ΚΟΙΝ:
1.    ΓΡ.ΠΡΟΕΔΡΟΥ &Δ/ΝΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
2.    ΓΡΑΦΕΙΟ AN/ΤΗ Δ/ΝΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
3.    Κ.Φ
ΘΕΜΑ: Απάντηση στη με αριθμό 2382/17-01-2022 Ερώτηση του Βουλευτού
Σχετ.: α) Το με αρ. πρωτ. 13062/18-01-2022/ΥΠΥΜΕ έγγραφο με θέμα : «Απών ο νομός Πέλλας από τα προγραμματιζόμενο σιδηροδρομικά έργα.»
Σε συνέχεια του (α) σχετικού και σε απάντηση της με αριθμό 2382/17.01.2022 Ερώτηση των Βουλευτών κ.κ. Κυριάκου Βελόπουλου και Κωνσταντίνου Χήτα, σας γνωρίζουμε τα εξής:
Δεν είναι στις προθέσεις του ΟΣΕ η κατάργηση του Σ.Σ. Έδεσσας ο οποίος θα εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει την αρμοδιότητα για την έκδοση των εισιτηρίων και την παροχή των πληροφοριών στο επιβατικό κοινό σε αυτόν το σταθμό .
Σχετικά με το έργο της νέας σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης με την Σκύδρα- Έδεσσα μέσω Γιαννιτσών και την αναβάθμιση της υφιστάμενης γραμμής με ηλεκτροκίνηση , σας ενημερώνουμε ότι ο ΟΣΕ προτΐθεται να προχωρήσει στην σύνταξη μελέτης σκοπιμότητας - βιωσιμότητας για την ένταξη του έργου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Περιφέρειας.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
Σπυρίδων Κ. Πατέρας
 

















 

 

 

 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments