
ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΤΣΑΓΑΝΟ-"ΣΚΟΥΠΑ" ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΤΑ ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ-ΒΙΝΤΕΟ

Ζάκυνθος | Επιχείρηση «σκούπα» στα πεζοδρόμια της πόλης | Καθαρισμός και πρόστιμα

Σε επιχείρηση “σκούπα” προχωρούν αυτή την ώρα οι υπηρεσίες του Δήμου Ζακύνθου στα πεζοδρόμια της πόλης. Από νωρίς το πρωί ξεκίνησαν με τη Δημοτική Αστυνομία να προχωρά και σε πρόστιμα σε όσα οχήματα ήταν εντός των πεζόδρομων, ενώ συνέδραμε και η Τροχαία Ζακύνθου. Από εκεί και πέρα οι υπηρεσίες καθαριότητας και καθημερινότητας μαζί με τη Δημοτική Αστυνομία ξεκίνησαν από την οδό Κάλβου και άρχισαν να πετάνε ογκώδη και ότι ήταν παρανόμως σταθμευμένο ή παρατημένο στα πεζοδρόμια, από δίκυκλα, σκουπίδια και οτιδήποτε άλλο, ενώ γινόντουσαν συστάσεις σε όσους είχαν αφήσει αντικείμενα στα πεζοδρόμια.
Μάλιστα έπαιρναν ακόμα και ταμπέλες που έλεγαν No Parking.
Μαζί με τις υπηρεσίες του Δήμου ήταν η Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κα. Αγγελική Αυγουστίνου και ο εντεταλμένος σύμβουλος Καθημερινότητας και Ογκωδών Αντικειμένων κ. Αγαπητός Βίτσος.
Οι υπηρεσίες είχαν περάσει πριν από λίγη ώρα τις οδούς Κάλβου και Δομενεγίνη και συνεχίζουν την πορεία τους.
Δείτε και βίντεο







































Σχόλια - Facebook Comments