....

ΕΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ -ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ-ΕΔΕΣΣΑΣ-ΦΛΩΡΙΝΑΣ: ΓΚΑΦΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ή ΓΚΑΦΑ ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑ;

ΓΚΑΦΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ή ΓΚΑΦΑ ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑ;

ΩΡΙΜΗ ή ΑΝΩΡΙΜΗ Η ΕΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ-ΕΔΕΣΣΑΣ-ΦΛΩΡΙΝΑΣ

 

Η ΕΟ Θεσσαλονίκης-Έδεσσας-Φλώρινας σε νέες περιπέτειες. Και τώρα θα σας μιλήσω «οφ δι ρεκορντ» είπε στους δημοσιογράφους ο περιφερειάρχης κ.Τζιτζικώστας αμέσως μετά την τελετή παράδοσης παραλαβής του αντιπεριφερειάρχη Πέλλας (9/9/2019). Το έργο είπε για την ΕΟ είναι μελετητικά ώριμο. Ο Μητσοτάκης την προηγούμενη μέρα δήλωσε ότι είναι ανώριμο. Τελικά ποιος είναι ώριμος και ποιος ανώριμος; Ο Μητσοτάκης, ο Τζιτζικώστας, οι άνθρωποί τους στην Κεντρική Μακεδονία, οι άνθρωποί τους στην Πέλλα ή μήπως ξεφτελίζουν τον λαό που έδωσε την ψήφο του θεωρώντας τον ανώριμο να καταλαβαίνει ποιος τον κοροιδεύει; Σίγουρα πάντως δεν τον κοροϊδεύουν όλοι. 

Τα γεγονότα διαψεύδουν στην πράξη τις προσπάθειες αφενός του επιτελικού «παρακράτους» να επιβληθεί πάνω στην αυτοδιοίκηση αφετέρου την προσπάθεια της αυτοδιοίκησης  που προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στην κεντρική πολιτική σκηνή που ονειρεύεται και την σκληρή πραγματικότητα της ανακολουθίας δηλώσεων και προθέσεων. Έργα μέχρι τώρα φυσικά δεν έχουμε δει. Η οδική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Γιαννιτσών-Έδεσσας-ΟρεινήΠέλλα-Φλώρινα μάλλον εξελίσσεται σε γιοφύρι της Άρτας.

Ο Πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων, πλην αυτών της Πέλλας, Κυριάκος Μητσοτάκης το Σάββατο (7/9/2019) στην διάρκεια συνέντευξης τύπου στην Θεσσαλονίκη χαρακτήρισε "τελείως ανώριμο" το έργο της κατασκευής των Παρακάμψεων Γιαννιτσών και Χαλκηδόνας της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης –Γιαννιτσών- Έδεσσας-Ορεινής Πέλλας στο πλαίσιο του «παραλάβαμε καμένη γη» από τον ΣΥΡΙΖΑ παρά το γεγονός ότι πριν 3 μήνες στα Γιαννιτσά και στην Έδεσσα με προεκλογική άνεση έλεγε ότι το έργο είναι "πρώτης προτεραιότητας". Την ίδια χρονική στιγμή ο «πονηρούλης» Τζιτζικώστας καταλαβαίνοντας το πολιτικό κόστος, για το οποίο και μόνο νοιάζεται, αναδιπλώνεται και λέει : το έργο είναι ώριμο. Πιάσε «μασταγκάργκα» και ξεκίνα δηλαδή …

Οι κάτοικοι ωστόσο του Νομού Πέλλας δεν ξεχνούν εύκολα και σίγουρα θα είναι πολύ δύσπιστοι στα λεγόμενα της Νέας Δημοκρατίας. Οι λόγοι είναι πολλοί :

Το 1994 ξεκινά η νέα χάραξη της Ε86 της οδού δηλαδή που συνδέει Θεσσαλονίκης –Γιαννιτσών- Έδεσσα – Φλώρινα. Μελέτες, χρηματοδότηση από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Χρονοδιάγραμμα για τους γνωρίζοντες περί τα 20 χρόνια. Αμ δε. Τα φάουλ πολλά …

Επί θητείας Πάκη Σιβένα (1998-2006) χάνεται (με το γνωστό κόλπο της μεταφοράς) η πίστωση για το δρόμο Έδεσσας- Άγρα ένα ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι. Ήταν να μην ανοίξει η όρεξη.

Το 2012 έκαναν φτερά, 120 εκατομμύρια ευρώ, επίσημα δεσμευμένων για το έργο χρήματα με κατεύθυνση τις ανισόπεδες διαβάσεις της περιφερειακής Θεσσαλονίκης. Όταν περνάτε από την περιφερειακή να θυμάστε ότι οι αερογέφυρες πληρώθηκαν από τους κατοίκους της Πέλλας και για την υφαρπαγή υπεύθυνοι ήταν οι άνθρωποι της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό και την Περιφέρεια και ιδιαίτερα η διοίκηση Ψωμιάδη-Τζιτζικώστα-Θεοδωρίδη.

Το 2017 επί ΣΥΡΙΖΑ εξασφαλίζονται όλες οι πιστώσεις ώστε να διασφαλιστούν οι απαλλοτριώσεις με κονδύλια από το Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης επί Αλέξη Χαρίτση. Οι βουλευτές Τζάκρη & Σηφάκης κάνουν τα πάντα για να επανεκιννήσει το πολυθρύλητο έργο. Διατίθεται αρχικά το ποσό των 10 εκατομμυρίων ευρώ ωστόσο η διοίκηση Τζιτζικώστα-Αηδονά με την λογική της κωλυσιεργίας αφήνει το χρόνο να περνά.

Και όλα αυτά σε μια περιοχή όπου είναι ο γενέθλιος τόπος του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όπου εδώ περνούσε η Αρχαία Εγνατία και δια μαγείας η σύγχρονη Εγνατία έστριψε προς Πίνδο-Ήπειρο (ουδεμία ιστορική σχέση) εξασφαλίζοντας έτσι έναν ιδιότυπο αποκλεισμό για όλη την Πέλλα από τα δίκτυα και φυσικά την ανάπτυξη της περιοχής. Μέσα σε όλα βέβαια τσιμουδιά δεν ακούσαμε ούτε από τον Μητσοτάκη ούτε από τον Τζιτζικώστα για την σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Γιαννιτσών-Έδεσσας και παράκαμψη για Αριδαία (Γιαννιτσά 2019), ούτε φυσικά τσιμουδιά για την συνοριακή σύνδεση, την βόρεια πύλη του Νομού Πέλλας από Προμάχους-Πούλιεβο η οποία εξασφαλίζει την σύνδεση και την χρηματοδότηση της κάθετης προς την Εγνατία Οδό(Διμερής Συμφωνία 2019). 

Η κοροϊδία πρέπει να τελειώσει άμεσα και κυρίως πρέπει να ενεργοποιηθούν οι παράγοντες της Νέας Δημοκρατίας στο Ν.Πέλλας, όχι με δηλώσεις, όχι με παραστάσεις αλλά με ουσιαστικές παρεμβάσεις.

Ο Βαγγέλης Κυριακού από το συνδυασμό του Χρήστου Γιαννούλη - ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ αναρωτιέται σε post του. Τώρα που είναι όλοι ‘’μπλέ’’, τοπικοί περιφερειακοί κ εθνικοί, έχουν να πουν τίποτε για τις δηλώσεις Μητσοτάκη που πετάνε μια ολόκληρη περιοχή έξω από τις δυνατότητες ανάπτυξης ... ή υπολογίζουν μια θέση στο επιτελικό κράτος περισσότερο από το δικαίωμα των πολιτών της Πέλλας στην ανάπτυξη και την οδική ασφάλεια. Θέλουμε άμεσα ολοκλήρωση των δικτύων οδικών, σιδηροδρομικών και άλλων. Άμεσα. Οι άνθρωποι της Πέλλας δεν είναι δεύτερης κατηγορίας Έλληνες πολίτες.

 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments