
ΕΡΓΑΤΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΔΕΣΣΑΣ - ΑΛΜΩΠΙΑΣ : ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ 55+
ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
ΕΔΕΣΣΑΣ & ΑΛΜΩΠΙΑΣ Έδεσσα 9/3/2026
ΤΜΗΜΑ Γ.Σ.Ε.Ε.
ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1940
Αριθμ.αναγν. Πρωτοδικείου Έδεσσας 131/40
Γραφεία : οδός Φλωρίνης 4 Τηλ. (23810) 23439
Στήριξη του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Έδεσσας και Αλμωπίας στους εργαζόμενους του προγράμματος ΔΥΠΑ 55-67.
Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Έδεσσας και Αλμωπίας εκφράζει την πλήρη στήριξη του στους εργαζόμενους που απασχολούνται μέσω του προγράμματος απασχόλησης της ΔΥΠΑ για ανέργους ηλικίας 55 έως 67 ετών.
Οι εργαζόμενοι αυτοί καλύπτουν ουσιαστικές και πάγιες ανάγκες σε υπηρεσίες των δήμων και άλλων δημόσιων φορέων, συμβάλλοντας σημαντικά στην εύρυθμη λειτουργία τους, ενώ ταυτόχρονα το πρόγραμμα αποτελεί για πολλούς τη μοναδική δυνατότητα να συμπληρώσουν τα απαραίτητα ένσημα για τη συνταξιοδότηση τους.
Η διακοπή ή μη ανανέωση του προγράμματος θα οδηγήσει εκατοντάδες εργαζόμενους σε ανεργία σε μια ηλικία όπου η επανένταξη στην αγορά εργασίας είναι εξαιρετικά δύσκολη.
Για τον λόγο αυτό, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Έδεσσας και Αλμωπίας ζητά:
Την άμεση παράταση του προγράμματος ΔΥΠΑ 55-67.
Τη διασφάλιση της συνέχισης της εργασίας όλων των ωφελούμενων χωρίς κενά.
Τη μονιμότερη λύση για την απασχόληση εργαζομένων μεγαλύτερης ηλικίας, οι οποίοι βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση.
Ήδη στείλαμε επιστολή στην Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με κοινοποίηση στην Διοικητή Δ.ΥΠ.Α και στους Βουλευτές του νομού μας.
Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε προσπάθεια που διασφαλίζει το δικαίωμα στην εργασία και την αξιοπρεπή διαβίωση των εργαζομένων.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Σχόλια - Facebook Comments