......

ΕΣΕΙΣ ΤΡΩΤΕ ΣΠΑΝΑΚΙ; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!

Μπορεί να μην είστε λάτρεις του πράσινου λαχανικού, αλλά αυτά τα πέντε εκπληκτικά οφέλη από την τακτική κατανάλωσή του θα σας πείσουν να το προσθέσετε στην καθημερινή σας διατροφή. 



Το σπανάκι είναι ένα από τα λαχανικά που οι περισσότεροι από εμάς πιέστηκαν να το φάνε όσο ήταν μικροί. Μεγαλώνοντας μπορεί να αλλάξαμε γνώμη, μπορεί και όχι. Το πράσινο φυλλώδες λαχανικό όμως έχει υψηλή θρεπτική αξία και είναι ένας σύμμαχος στην υγεία μας. Αν αυτό δεν αποτελεί σοβαρό κίνητρο για να το εντάξουμε στο διαιτολόγιό μας τότε ίσως ο Ποπάι να μας πείσει! 



Εκτός του κλασικού σπανακόρυζου, το σπανάκι μπορούμε να το φάμε ωμό σε σαλάτες, είναι εξαιρετικό με αυγά και φυσικά μέσα σε πίτες. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, C και K, μαγνήσιο, σίδηρο και μαγγάνιο. Η κατανάλωση αυτού του φυλλώδους πράσινου λαχανικού μπορεί να ωφελήσει την υγεία των ματιών, να μειώσει το οξειδωτικό στρες και τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης. Επιπρόσθετα είναι ιδιαίτερα οικονομικό αφού το βρίσκουμε σε προσφορά στα φυλλάδια σούπερ μάρκετ όπως για παράδειγμα στις Γαλαξίας προσφορές με 3,16 το κιλό κατεψυγμένο αλλά και με 1,98 τα 350 γρ. το φρέσκο στον ΑΒ. Είτε σας αρέσει είτε όχι, το σπανάκι είναι σίγουρα ένα λαχανικό που πρέπει να συμπεριλάβετε στην καθημερινή σας διατροφή.

 

Πέντε εκπληκτικά οφέλη για την υγεία από την τακτική κατανάλωση σπανάκι ως μέρος της καθημερινής σας διατροφής:



1. Ενισχύει τα οστά

Το σπανάκι είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης Κ που βοηθά στην προώθηση της παραγωγής μιας πρωτεΐνης που ονομάζεται Osteocalc, η οποία είναι υπεύθυνη για τη σταθεροποίηση του ασβεστίου στα οστά. Εκτός από το ότι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ, το σπανάκι είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου και βιταμίνης D, διαιτητικών ινών, καλίου, μαγνησίου και βιταμίνης C, τα οποία είναι σημαντικά θρεπτικά συστατικά που είναι καλά για την υγεία των οστών.

 

2. Ενισχύει την όραση και το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Το σπανάκι περιέχει βήτα καροτίνη, ζεαξανθίνη, λουτεΐνη και χλωροφύλλη - όλα αυτά είναι υπεύθυνα για τη βελτίωση της όρασης και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος. Η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη αποθηκεύονται στην ωχρά κηλίδα, η οποία αποτελεί μέρος του αμφιβληστροειδούς που δρα ως φυσικό αντιηλιακό, προστατεύοντας τα μάτια σας από την καταστροφή του φωτός. Αυτό θα βοηθήσει επίσης στη μείωση του κινδύνου εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας. Γι 'αυτό οι περισσότεροι άνθρωποι συμβουλεύονται να τρώνε όλο και περισσότερα χόρτα.



3. Απωθεί τα βακτήρια και τους ιούς

Το σπανάκι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α που βοηθά το δέρμα και τους βλεννογόνους μας να απωθούν αποτελεσματικά διάφορα είδη βακτηρίων και ιών. Επιπλέον, αυτή η βιταμίνη είναι απαραίτητη για την παραγωγή σμήγματος για να διατηρούνται τα μαλλιά ενυδατωμένα. Η βιταμίνη Α είναι καλή για την ανάπτυξη όλων των σωματικών ιστών, συμπεριλαμβανομένου του δέρματος και των μαλλιών. Φορτώστε λοιπόν περισσότερα χόρτα για να μειώσετε τον κίνδυνο τριχόπτωσης και λοιμώξεων.




4. Προωθεί την υγεία της καρδιάς

Η βιταμίνη C στο σπανάκι είναι γνωστό ότι έχει την ικανότητα να προλαμβάνει τις ρυτίδες και να μας προστατεύει από ασθένειες των ματιών, προγεννητικά προβλήματα υγείας και καρδιαγγειακές παθήσεις (για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα οφέλη της βιταμίνης C, δείτε αυτό το άρθρο). Είναι επίσης η μεγάλη περιεκτικότητα σε λουτεΐνη που αποτρέπει την πάχυνση των τοιχωμάτων των αρτηριών, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών. Επιπλέον, περιέχει νιτρώδες που όχι μόνο βοηθά στην πρόληψη της εμφάνισης καρδιακής προσβολής, αλλά επίσης θεραπεύει τις καρδιακές παθήσεις που σχετίζονται με την εναπόθεση λίπους.

 

5.Μας δίνει ενέργεια

Το σπανάκι παρέχει τα απαιτούμενα επίπεδα μαγνησίου στο σώμα μας, το οποίο μας βοηθά να παράγουμε ενέργεια για τις καθημερινές δουλειές. Το σπανάκι είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή φυλλικού οξέος, μια θρεπτική ουσία που βοηθά το σώμα μας να μετατρέψει τα τρόφιμα σε χρήσιμη ενέργεια. Επιπλέον, το να κάνουμε το σώμα μας πιο αλκαλικό τρώγοντας σπανάκι μπορεί να μας βοηθήσει να παραμείνουμε δραστήριοι και γεμάτοι ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας.



Μετά από όλα αυτά σίγουρα βλέπουμε το σπανάκι με άλλα μάτια. Καιρός λοιπόν να το εντάξουμε στην διατροφή μας και να αρχίσουμε να επωφελούμαστε από τα πολλά οφέλη του στην υγεία μας!

Σχόλια - Facebook Comments