
ΕΞΟΥΘΕΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΑΤΡΟΙ & ΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
ΕΣΥ: Η εξουθένωση των νοσηλευτών και η πλάνη του «βραχιολιού» που σπρώχνει τους πολίτες στην ιδιωτική υγεία
Το πρόβλημα της υποστελέχωσης: «Κάτω από τα όρια ασφαλείας»
Οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία μιλούν ανοιχτά για ένα σύστημα που λειτουργεί στα όρια της κατάρρευσης. Ο Γιάννης Πλαγιαννάκος, Γενικός Γραμματέας του σωματείου εργαζομένων του νοσοκομείου «Αττικόν», περιγράφει με μελανά χρώματα την κατάσταση. Όπως δήλωσε, «σε όλα τα νοσοκομεία υπάρχει μεγάλο πρόβλημα σε ιατρικό, ειδικά όμως σε νοσηλευτικό προσωπικό, βοηθητικό. Όλα τα τμήματα, όλες οι κλινικές, τα χειρουργεία είναι υποστελεχωμένα, δυστυχώς δεν υπάρχει προσωπικό».
Η πίεση αυτή είναι που αυξάνει δραματικά την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους. Ο κ. Πλαγιαννάκος εξηγεί ότι όταν το προσωπικό εργάζεται σε εξουθενωτικούς ρυθμούς, τα λάθη είναι πλέον αναμενόμενα, αν και μη αποδεκτά. «Όταν το προσωπικό είναι κάτω από τα όρια ασφαλείας καθημερινά, θα γίνουν και λάθη δυστυχώς, δεν πρέπει να γίνονται λάθη αλλά θα γίνουν». Τονίζει πως η συνεχής εναλλαγή βαρδιών-απόγευμα, πρωί, νύχτα- και οι ατελείωτες ώρες εργασίας των ειδικευομένων στις εφημερίες οδηγούν σε λάθη: «Δεν μπορεί να δουλεύεις απόγευμα, πρωί, νύχτα, οι ειδικευόμενοι να δουλεύουν τόσες ώρες συνέχεια στις εφημερίες και αυτά. Άνθρωποι είναι, λάθη θα γίνουν».

Σχόλια - Facebook Comments