....

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΗΦΑΚΗΣ : ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡ. ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ «ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ»

Στην πολύ καλή εκδήλωση του Περιφερειακού συνδυασμού ΑΛΛΑΓΗ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας που πραγματοποιήθηκε στην Έδεσσα με θέμα «Δρόμοι για την βιώσιμη ανάπτυξη στην Π.Ε. Πέλλας»
Ο Γιάννης Μυλόπουλος ανέλυσε την πολιτική της παράταξης, την ριζικά διαφορετική φιλοσοφία της για την βιώσιμη ανάπτυξη, τι έκανε ως τώρα, τους στόχους και το όραμα της για την Κεντρική Μακεδονία.
Ο Περιφερειακός σύμβουλος Φώτης Χατζόγλου ανάλυσε την κατάσταση των οδικών αξόνων της Πέλλας και έκανε προτάσεις.
Ο εκπρόσωπος του δικτύου για τον σιδηρόδρομο Γιάννης Τσουγκράκης ανέλυσε τι είχε γίνει ως το 2019 και το πλήρες μπλοκάρισμα μετά το 2019 στην υπόθεση του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης – Σκύδρας μέσω Γιαννιτσών.
Ο συντονιστής της παράταξης στην Πέλλα Βαγγέλης Κυριακού ανέλυσε το σοβαρό θέμα των διασυνδέσεων της Πέλλας ( συνοριακή διάβαση, κάθε στην Εγνατία, σύνδεση των τουριστικών προορισμών) και με νούμερα αναφέρθηκε στις πολύ μικρές μέσες ταχύτητες πρόσβασης της Πέλλας στην Θεσσαλονίκη, στο αεροδρόμιο, με όλες τις γειτονικές πρωτεύουσες Νομών αλλά και μεταξύ των πόλεων μέσα στην Περιφερειακή Ενότητα.
Στην παρέμβαση μου ανέφερα μεταξύ άλλων:
- την χρηματοδότηση της Περιφέρειας από το Υπουργείο Ανάπτυξης το 2017 από την κυβέρνηση μας ( με υπουργό τότε τον Αλ. Χαρίτση) με 10 εκατ. € για τις απαλλοτριώσεις των οδικών παρακάμψεων Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών που με απόλυτη ευθύνη της διοίκησης της Περιφέρειας Κ.Μ. δεν ξεκίνησαν καν τόσα χρόνια
- το γεγονός ότι από την περίοδο 2015-2019 «ξεθάψαμε» την υπόθεση του προαστιακού σιδηροδρόμου ( με βάση την πολιτική μας αντίληψη για την ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς καθώς και των μέσων μαζικής μεταφοράς όπως συμβαίνει σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες και σε πλήρη αντίθεση με την λογική της ΝΔ που τα απαξιώνει εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των εταιριών αυτοκινήτου, των διυλιστηρίων κλπ ακόμη και εν μέσω φτωχοποίησης της κοινωνίας) επικαιροποιώντας την μελέτη σκοπιμότητας του έργου με προϋπολογισμό περί τα 135 εκ € μόνο και στάσεις στο Μουσείο της Πέλλας, Νέα Πέλλα, Γιαννιτσά, Γαλατάδες/Καρυώτισσα, Δάφνη/ Καλύβια και Σκύδρα. Είχε ετοιμαστεί ο φάκελλος για να υποβληθεί προς χρηματοδότηση στο CEF ( Ευρωπαικό Πρόγραμμα για τους σιδηρόδρομους) και είχε εξαγγελθεί στο Περιφερειακό Συνέδριο Κ.Μ. από τον τότε πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα.
- Είχε υπογραφεί από τις δύο χώρες και είχε κυρωθεί στη Βουλή η συνοριακή διάβαση από τους Προμάχους προς το Καβάνταρσι και ειχε εγκριθεί η χρηματοδότηση της μελέτης και της κατασκευής της από τα αδιάθετα της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ. Το έργο εγκαταλείφθηκε έκτοτε από την ΝΔ παρά τα ψελλίσματα του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας για την ανάγκη υλοποίησης του.
- Η κάθετη στην Εγνατία από την Σκύδρα είναι σε επίπεδο μελετών ( τμήμα Πατρίδα-Μέση Ημαθίας) και πολύ μακριά από καθε σκέψη για υλοποίηση.
Η άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης της Πέλλας είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την ανάσχεση της συνεχούς υποβάθμισης της. Η Πέλλα από 5η σε βιωτικό επίπεδο στην χώρα το 1990 έφθασε στην 49η θέση σήμερα από πολλές αιτίες ( έλλειψη σχεδίου ισόρροπης περιφερειακής ανάπτυξης, διάλυση της οργάνωσης του αγροτικού κόσμου, αποβιομηχάνιση αλλά και σοβαρή συγκοινωνιακή απομόνωση).
Προσδοκούμε η προσπάθεια και ο αγώνας της παράταξης ΑΛΛΑΓΗ του Γιάννη Μυλόπουλου να είναι συνεχής προσφέροντας ελπίδα για την ουσιαστική αλλαγή των δεδομένων στην Κεντρική Μακεδονία και την Πέλλα.
 
https://www.tastv.gr/sites/default/files/field/image/2024-04-27_115539.jpg
Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments