....

ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ : ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

 Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026 και ώρα 12:00  εγκαίνια του Κέντρου Καινοτομίας Κεντρικής Μακεδονίας, παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Σοφίας Ζαχαράκη, στην Πέλλα, στο πρώην Δημαρχείο Πέλλας.
 
Τα Κέντρα Καινοτομίας, τα οποία θα λειτουργήσουν ένα σε κάθε μία από τις 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας, αποτελούν ένα σύγχρονο οικοσύστημα γνώσης που ενσωματώνει και διασυνδέει τη σχολική κοινότητα, την τοπική κοινωνία, τα ερευνητικά ιδρύματα, τα πανεπιστήμια και τις τοπικές επιχειρήσεις.
 
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης των εγκαινίων θα πραγματοποιηθεί, μεταξύ άλλων, επίδειξη λειτουργίας των εργαστηρίων από εξειδικευμένο προσωπικό του Ι.Τ.Υ.Ε. «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» σε ομάδα μαθητών και μαθητριών της περιοχής της Πέλλας.
2026-03-24-193024 2026 03 24 192933

 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments