
ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ : ΑΓΓΕΛΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΘΕΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Περιγραφή & Σκοπός Θέσης
Συντονισμός και οργάνωση της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών για την έγκαιρη και αποτελεσματική εκτέλεση και παρακολούθηση των παραγγελιών - από την λήψη της παραγγελίας έως και την παράδοση στον πελάτη- καθώς και την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών για οποιοδήποτε αίτημα, ερώτημα ή παράπονο. Ο ρόλος είναι υπεύθυνος για την παραγγελιοληψία, την τιμολόγηση, την δρομολόγηση και την διανομή των παραγγελιών που αποστέλλονται από το Διανεμητικό Κέντρο της εταιρείας στην Σκύδρα .
Αρμοδιότητες
⦁ Καθημερινή λήψη και καταχώρηση παραγγελιών και δρομολόγησή τους
⦁ Έκδοση και καταχώρηση παραστατικών πωλήσεων, πιστωτικών τιμολογίων και δελτίων αποστολής.
⦁ Άμεση ανταπόκριση στην εξυπηρέτηση πελατών .
⦁ Επικοινωνία και συνεργασία με οδηγούς και μεταφορικές εταιρείες για τη διαχείριση προβλημάτων κατά τις παραδόσεις
⦁ Επεξεργασία και διαχείριση αναφορών και στατιστικών αρχείων για ενημέρωση της διοίκησης
Απαιτούμενα προσόντα
⦁ Ομαδικό πνεύμα,συνεργασία, άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και εστίαση στον πελάτη
⦁ Προϋπηρεσία 5-7 ετών σε αντίστοιχο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
⦁ Προηγούμενη εμπειρία διαχείρισης ανθρώπων θα θεωρηθεί μεγάλο πλεονέκτημα
⦁ Καλή γνώση ERP/ Εμπορικών Εφαρμογών (Back Office και Λοιπών Λογιστικών/Λογισμικών Προγραμμάτων. Θα προτιμηθούν υποψήφιοι με γνώση του ERP singular(Singular Enterprise).
⦁ Πτυχίο Πανεπιστημίου/ΤΕΙ στους τομείς Διοίκησης Επιχειρήσεων, Λογιστικής ή Χρηματοοικονομικών
⦁ Άριστη προφορική και γραπτή επικοινωνία στην Αγγλική Γλώσσα.
H Eταιρεία προσφέρει
⦁ Ικανοποιητικές αποδοχές
⦁ Συνεχής εκπαίδευση
⦁ Ευκαιρίες εξέλιξης σε έναν δυναμικό και αναπτυσσόμενο οργανισμό στον τομέα των τροφίμων
⦁ Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
Αποστολή βιογραφικών στο hr@makedoniki.gr
Σχόλια - Facebook Comments