....

Η ΤΕΧΕΡΑΝΗ "ΞΕΜΕΝΕΙ" ΑΠΟ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ

LIVE - Προ των πυλών σχέδιο ΗΠΑ για τα Στενά Ορμούζ ενώ ο Τραμπ «ζυγίζει» το μεταπολεμικό Ιράν

Νατάσα Στασινού

Σχέδιο για την ασφάλεια των Στενών του Ορμούζ επεξεργάζεται η Ουάσιγκτον, ώστε να διασφαλιστεί η διέλευση των πετρελαιοφόρων, ενώ ο Τραμπ ήδη εξετάζει τον ρόλο των ΗΠΑ στο μεταπολεμικό Ιράν, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την αποψινή ενημέρωση του Λευκού Οίκου.

Στο μεταξύ, τις πρώτες ενδείξεις για πιθανώς δραματική μείωση των αποθεμάτων του Ιράν σε πυραύλους καταγράφουν δυτικοί αξιωματούχοι, χωρίς ωστόσο να αποκλείουν την πιθανότητα τακτικισμών από την Τεχεράνη.

Από αμερικανικής πλευράς, ο Πιτ Χέγσκεθ διαμηνύει ότι στην Τεχεράνη -που σφυροκοπα Ισραήλ, και τους αμερικανικούς στόχους στις χώρες της Μέσης Ανατολής- «είναι τελειωμένοι και το ξέρουν» και εκτιμά ότι το πολύ σε δύο εβδομάδες ΗΠΑ και Ισραήλ θα ελέγχουν πλήρως τους ουρανούς του Ιράν.

Ο πόλεμος έφτασε έως τη Σρι Λάνκα με αμερικανικό υποβρύχιο να βυθίζει ιρανικό πολεμικό πλοίο. Πάνω από 80 νεκροί και δεκάδες αγνοούμενοι είναι ο απολογισμός.

Οι εξελίξεις πυροδοτούν φόβους για μία νέα παγκόσμια ενεργειακή και οικονομική κρίση.

 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments