
ΗΡΘΕ «ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ» ΣΤΗΝ ΈΔΕΣΣΑ
Τρίτη, 28 Οκτωβρίου, 2014 - 19:43
Συνάντηση γνωριμίας στην Έδεσσα έκανε τη περασμένη Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου, κλιμάκιο του πολιτικού κινήματος
«Το Ποτάμι» αποτελούμενο από τον ευρωβουλευτή Μίλτο Κύρκο και τη Χριστίνα Ταχιάου, μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής και συνεργάτες τους . Στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Πολιτιστικού Κέντρου Δήμου
Έδεσσας (Μύλοι) αναπτύχθηκαν οι 21 βασικές θέσεις του πολιτικού προγράμματος και στη συνέχεια έγιναν ερωτήσεις από τους παρευρισκόμενους. Η εκδήλωση αυτή έγινε στα πλαίσια των επαφών που έχουν αρχίσει εδώ και αρκετό καιρό στελέχη του κινήματος με πολίτες από πόλεις της Βόρειας Ελλάδας.
Κατηγορία:



Σχόλια - Facebook Comments