....

ΜΕ ΕΥΡΕΙΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ “ΠΕΡΑΣΕ” ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

 

 

 

 

Υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης για το υπαίθριο εμπόριο και τα επιμελητήρια. «Ναι» επί της αρχής του νομοσχεδίου δήλωσαν ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΝΔ, Ποτάμι. «Κατά» δήλωσαν ΚΚΕ, Δημοκρατική Συμπαράταξη και ΧΑ. «Παρών» ψήφισε η Ένωση Κεντρώων.

Σχόλια - Facebook Comments