ΜΗΝ ΕΞΟΝΤΩΝΕΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ.
- Την άρση των παράνομων, για την ευρωπαϊκή και την ελληνική νομοθεσία, δασμών, που έχουν βαφτιστεί "τέλος ταξινόμησης". Η Ε.Ε. απαγορεύει την επιβολή δασμών σε ενδοκοινοτικό εμπόριο, η δε ελληνική νομοθεσία ορίζει ότι κάθε τέλος θα πρέπει να έχει ανταποδοτικό χαρακτήρα. Πόσο κοστίζει στο κράτος η ταξινόμηση, δηλαδή η καταγραφή ενός αυτοκινήτου σε μια κατηγορία, ενέργεια που γίνεται ηλεκτρονικά σε μερικά δευτερόλεπτα, για να πρέπει ο πολίτης να πληρώσει "τέλος" μέχρι και δεκάδες χιλιάδες ευρώ;
- Την άρση κάθε δήθεν περιβαλλοντικού φόρου και τον καθορισμό δύο συγκεκριμένων ορίων εκπομπής καυσαερίων, ανεξαρτήτως κυβισμού. Πάνω από τον πρώτο θα επιβάλλεται περιβαλλοντικός φόρος και πάνω από τον δεύτερο οι ρυπαίνουσες "σακαράκες" απλώς δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν στις πόλεις.
- Τη δραστική μείωση των τεράστιων τελών κυκλοφορίας που ουσιαστικά απαγορεύουν τη χρήση ενός ασφαλούς οικογενειακού αυτοκινήτου και αναγκάζουν τον πολίτη να οδηγεί παλιά αυτοκίνητα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλειά του.
- Τη μείωση του ληστρικού φόρου στα καύσιμα.
Να μην ξεχνάμε ότι η "οικολογική ταυτότητα" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι σχετική. Δεν παράγουν καυσαέρια εκεί που κυκλοφορούν. Όμως παράγονται καυσαέρια και πολύ περισσότερα από τα συμβατικά αυτοκίνητα, εκεί όπου παράγεται το ρεύμα που χρησιμοποιούν. Μόνο όταν ο ηλεκτρισμός καταφέρουμε να προέρχεται από 100% ανανεώσιμες πηγές, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι όντως "καθαρά". Η πολλή "Γκρέτα" βλάπτει σοβαρά την ευθυκρισία.
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ δεν υπερασπίζεται τα δικαιώματα κάποιας συγκεκριμένης συντεχνίας, αλλά το δικαίωμα κάθε πολίτη να αγοράζει τα μηχανήματα που τον εξυπηρετούν χωρίς την "νταβατζίδικη" παρέμβαση ενός ακόρεστου για φορολογικά έσοδα κράτους στην αγορά και στη ζωή του. Υπερασπίζεται επίσης το δικαίωμα κάθε επαγγελματία να εμπορεύεται το προϊόν που επιλέγει χωρίς το κράτος να του βάζει τρικλοποδιές αλλάζοντας συνεχώς το νομικό και φορολογικό πλαίσιο.
Σχόλια - Facebook Comments