....

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠIKOY ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΈΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

΄΄ Καθετί καινούριο πρέπει να είναι αισιόδοξο και ελπιδοφόρο. Με αυτή την ματιά λοιπόν, εμείς οι νέοι, κοιτούμε την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, επιθυμώντας, για άλλη μια χρονιά, την επιτυχία, ως αποτέλεσμα της συνεχούς δράσης των μαθητών και της θέλησης τους για τη γνώση.

Δεν είμαστε βέβαια άκρως ρομαντικοί, αφού γνωρίζουμε τις δυσκολίες που υπάρχουν.Image and video hosting by TinyPic

Είμαστε όμως, αντικειμενικοί και συνεχώς διεκδικητικοί, θέλοντας το καλύτερο για τον μαθητικό κόσμο και τους εκπαιδευτικούς που η αλήθεια είναι ότι δεν βιώνουν και τις καλύτερες συνθήκες όλα αυτά τα χρόνια.

Παράλληλα πρέπει να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο και σταθερό εκπαιδευτικό σύστημα, μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες.

Και το κυριότερο, τις συνθήκες που θα προάγουν ένα ασφαλές σύστημα από την γνώση και την μάθηση στην αγορά εργασίας.

Με αυτές τις σκέψεις, εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με υγεία και δύναμη και προπάντων θέληση για γνώση’’.

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments