
"ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ κ. ΔΗΜΑΡΧΕ" ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΒΕΓΟΡΙΤΙΔΑΣ
Να παραιτηθείτε! Είστε το λιγότερο ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ κύριε Δήμαρχε
του Αμυνταίου! Ο τόπος μας δεν αντέχει άλλο θανατικό! Οι πελεκάνοι απαιτούν τη σιωπή σας, την ένοχη σιωπή σας! Και εσείς στο Δήμο Αμυνταίου και το Δημοτικό Συμβούλιο όταν απαξιώσατε την παρέμβαση του συλλόγου μας αλλά και με τις βαρύγδουπες δηλώσεις του Δημάρχου σας περι προστασίας του περιβάλλοντος και των λιμνών μας όπως και όσοι αντιμάχεστε την προσπάθεια του Συλλόγου Προστασίας Βεγορίτιδας ώστε να προστατέψετε τα ιδιωτικά σας συμφέροντα που εξαρτώνται άμεσα από την λίμνη, επιβάλλεται να σωπάσετε! Φυσικά άπραγοι δεν μείνατε μόνο εσείς, έμειναν και άλλοι.
Κύριε Δήμαρχε, σας ζητώ να παραιτηθείτε! Η σύνταξη είναι η καλύτερη λύση για εσάς! Ο τόπος δοκίμασε τις συνταγές σας! Είστε το λιγότερο ανεπαρκής!












Σχόλια - Facebook Comments