....

ΝΕΟΣ ΦΟΡΟΣ : ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Δεν πρόκειται να αυξηθεί, όπως όλα δείχνουν, ο φόρος που επιβάλλεται στο πετρέλαιο κίνησης όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Πάνος Σκουρλέτης. Παράλληλα το έγγραφο με τα μέτρα που παρουσιάζεται στους θεσμούς περιλαμβάνει τη θέσπιση «ειδικού τέλους διανυκτέρευσης» -έναν νέο φόρο που θα επιβάλλεται στα ξενοδοχεία ανάλογα με τον αριθμό των διανυκτερεύσεων. Ο κ. Σκουρλέτης τόνισε χαρακτηριστικά «Δεν θα υπάρξει επιβάρυνση ειδικού φόρου στο ντίζελ. Ακριβώς γιατί εκεί πέρα βασίζονται μία σειρά μετακινήσεις, μεταφορικά. Αυτό γνωρίζω αυτή τη στιγμή και το λέω μετά λόγου γνώσεως». Η ελληνική πρόταση περιλαμβάνει αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στη βενζίνη περίπου κατά 4,5%, με στόχο την άντληση επιπλέον εσόδων της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι ο ειδικός φόρος από τα 670 ευρώ ανά 1.000 λίτρα που είναι σήμερα θα διαμορφωθεί στα 700 ευρώ. Επί του ειδικού φόρου κατανάλωσης επιβάλλεται και ΦΠΑ 23%, που σημαίνει ότι η επιβάρυνση στην τιμή λιανικής θα φτάσει στα 4-5 λεπτά ανά λίτρο. Ο λόγος για τον οποίο σχεδιάζεται να μην υπάρξει αύξηση στον ειδικό φόρο κατανάλωσης του diesel δεν είναι τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που κυκλοφορούν, αλλά ότι κάτι τέτοιο θα επηρέαζε και το κόστος μεταφοράς των προϊόντων. Οι πρώτες επιπτώσεις σε μια τέτοια περίπτωση θα γίνουν αντιληπτές στον τομέα των μεταφορών όπου τα κόστη θα εκτοξευτούν στα ύψη και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο αυτό θα μετακυλήσουν τις απότομες ανατιμήσεις του πετρελαίου κίνησης στα κόμιστρα, τα ναύλα ή τα εισιτήρια κατά περίπτωση. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πολλά εγχώριας παραγωγής βασικά είδη διατροφής και άλλα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης να ακριβύνουν και οι Ελληνικές επιχειρήσεις που τα παράγουν να υποστούν απότομη μείωση του τζίρου τους. Το τέλος διανυκτέρευσης Επανέρχεται το σχέδιο για επιβολή του «ειδικού τέλους διανυκτέρευσης» στα ξενοδοχεία με ποσά της τάξεως του ενός ευρώ ανά… αστέρι. Σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική» στα ξενοδοχεία τριών αστέρων θα επιβάλλεται ειδικό τέλος τριών ευρώ ανά διανυκτέρευση, στα ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων τέσσερα ευρώ ανά διανυκτέρευση, στα πεντάστερα πέντε ευρώ κ.λπ. Το σχέδιο της θέσπισης του τέλους διανυκτέρευσης είχε έρθει στην επιφάνεια πέρυσι την άνοιξη και τότε παρουσιαζόταν ως «ισοδύναμο» είτε για να μην καταργηθεί το ειδικό καθεστώς του ΦΠΑ στα νησιά είτε για να μην αυξηθεί ο ΦΠΑ στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες από το 6,5% στο 13%. Η επαναφορά στο προσκήνιο του τέλους διανυκτέρευσης γίνεται με στόχο να αντληθούν περί τα 150 εκατ. ευρώ. Στο ποσό αυτό είχε καταλήξει πέρυσι και σχετική έρευνα που είχε κάνει το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ). Συγκεκριμένα, είχε εκτιμηθεί ότι η επιβολή του τέλους 1-5 ευρώ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα ισοδυναμούσε με επιβάρυνση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων κατά 147,6 εκατ. ευρώ.

www.dikaiologitika.gr

Δεν πρόκειται να αυξηθεί, όπως όλα δείχνουν, ο φόρος που επιβάλλεται στο πετρέλαιο κίνησης όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Πάνος Σκουρλέτης. Παράλληλα το έγγραφο με τα μέτρα που παρουσιάζεται στους θεσμούς περιλαμβάνει τη θέσπιση «ειδικού τέλους διανυκτέρευσης» -έναν νέο φόρο που θα επιβάλλεται στα ξενοδοχεία ανάλογα με τον αριθμό των διανυκτερεύσεων. Ο κ. Σκουρλέτης τόνισε χαρακτηριστικά «Δεν θα υπάρξει επιβάρυνση ειδικού φόρου στο ντίζελ. Ακριβώς γιατί εκεί πέρα βασίζονται μία σειρά μετακινήσεις, μεταφορικά. Αυτό γνωρίζω αυτή τη στιγμή και το λέω μετά λόγου γνώσεως». Η ελληνική πρόταση περιλαμβάνει αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στη βενζίνη περίπου κατά 4,5%, με στόχο την άντληση επιπλέον εσόδων της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι ο ειδικός φόρος από τα 670 ευρώ ανά 1.000 λίτρα που είναι σήμερα θα διαμορφωθεί στα 700 ευρώ. Επί του ειδικού φόρου κατανάλωσης επιβάλλεται και ΦΠΑ 23%, που σημαίνει ότι η επιβάρυνση στην τιμή λιανικής θα φτάσει στα 4-5 λεπτά ανά λίτρο. Ο λόγος για τον οποίο σχεδιάζεται να μην υπάρξει αύξηση στον ειδικό φόρο κατανάλωσης του diesel δεν είναι τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που κυκλοφορούν, αλλά ότι κάτι τέτοιο θα επηρέαζε και το κόστος μεταφοράς των προϊόντων. Οι πρώτες επιπτώσεις σε μια τέτοια περίπτωση θα γίνουν αντιληπτές στον τομέα των μεταφορών όπου τα κόστη θα εκτοξευτούν στα ύψη και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο αυτό θα μετακυλήσουν τις απότομες ανατιμήσεις του πετρελαίου κίνησης στα κόμιστρα, τα ναύλα ή τα εισιτήρια κατά περίπτωση. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πολλά εγχώριας παραγωγής βασικά είδη διατροφής και άλλα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης να ακριβύνουν και οι Ελληνικές επιχειρήσεις που τα παράγουν να υποστούν απότομη μείωση του τζίρου τους. Το τέλος διανυκτέρευσης Επανέρχεται το σχέδιο για επιβολή του «ειδικού τέλους διανυκτέρευσης» στα ξενοδοχεία με ποσά της τάξεως του ενός ευρώ ανά… αστέρι. Σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική» στα ξενοδοχεία τριών αστέρων θα επιβάλλεται ειδικό τέλος τριών ευρώ ανά διανυκτέρευση, στα ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων τέσσερα ευρώ ανά διανυκτέρευση, στα πεντάστερα πέντε ευρώ κ.λπ. Το σχέδιο της θέσπισης του τέλους διανυκτέρευσης είχε έρθει στην επιφάνεια πέρυσι την άνοιξη και τότε παρουσιαζόταν ως «ισοδύναμο» είτε για να μην καταργηθεί το ειδικό καθεστώς του ΦΠΑ στα νησιά είτε για να μην αυξηθεί ο ΦΠΑ στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες από το 6,5% στο 13%. Η επαναφορά στο προσκήνιο του τέλους διανυκτέρευσης γίνεται με στόχο να αντληθούν περί τα 150 εκατ. ευρώ. Στο ποσό αυτό είχε καταλήξει πέρυσι και σχετική έρευνα που είχε κάνει το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ). Συγκεκριμένα, είχε εκτιμηθεί ότι η επιβολή του τέλους 1-5 ευρώ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα ισοδυναμούσε με επιβάρυνση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων κατά 147,6 εκατ. ευρώ.


 

Δεν πρόκειται να αυξηθεί, όπως όλα δείχνουν, ο φόρος που επιβάλλεται στο πετρέλαιο κίνησης όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Πάνος Σκουρλέτης. Παράλληλα το έγγραφο με τα μέτρα που παρουσιάζεται στους θεσμούς περιλαμβάνει τη θέσπιση «ειδικού τέλους διανυκτέρευσης» -έναν νέο φόρο που θα επιβάλλεται στα ξενοδοχεία ανάλογα με τον αριθμό των διανυκτερεύσεων. Ο κ. Σκουρλέτης τόνισε χαρακτηριστικά «Δεν θα υπάρξει επιβάρυνση ειδικού φόρου στο ντίζελ. Ακριβώς γιατί εκεί πέρα βασίζονται μία σειρά μετακινήσεις, μεταφορικά. Αυτό γνωρίζω αυτή τη στιγμή και το λέω μετά λόγου γνώσεως». Η ελληνική πρόταση περιλαμβάνει αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στη βενζίνη περίπου κατά 4,5%, με στόχο την άντληση επιπλέον εσόδων της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι ο ειδικός φόρος από τα 670 ευρώ ανά 1.000 λίτρα που είναι σήμερα θα διαμορφωθεί στα 700 ευρώ. Επί του ειδικού φόρου κατανάλωσης επιβάλλεται και ΦΠΑ 23%, που σημαίνει ότι η επιβάρυνση στην τιμή λιανικής θα φτάσει στα 4-5 λεπτά ανά λίτρο. Ο λόγος για τον οποίο σχεδιάζεται να μην υπάρξει αύξηση στον ειδικό φόρο κατανάλωσης του diesel δεν είναι τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που κυκλοφορούν, αλλά ότι κάτι τέτοιο θα επηρέαζε και το κόστος μεταφοράς των προϊόντων. Οι πρώτες επιπτώσεις σε μια τέτοια περίπτωση θα γίνουν αντιληπτές στον τομέα των μεταφορών όπου τα κόστη θα εκτοξευτούν στα ύψη και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο αυτό θα μετακυλήσουν τις απότομες ανατιμήσεις του πετρελαίου κίνησης στα κόμιστρα, τα ναύλα ή τα εισιτήρια κατά περίπτωση. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πολλά εγχώριας παραγωγής βασικά είδη διατροφής και άλλα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης να ακριβύνουν και οι Ελληνικές επιχειρήσεις που τα παράγουν να υποστούν απότομη μείωση του τζίρου τους. Το τέλος διανυκτέρευσης Επανέρχεται το σχέδιο για επιβολή του «ειδικού τέλους διανυκτέρευσης» στα ξενοδοχεία με ποσά της τάξεως του ενός ευρώ ανά… αστέρι. Σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική» στα ξενοδοχεία τριών αστέρων θα επιβάλλεται ειδικό τέλος τριών ευρώ ανά διανυκτέρευση, στα ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων τέσσερα ευρώ ανά διανυκτέρευση, στα πεντάστερα πέντε ευρώ κ.λπ. Το σχέδιο της θέσπισης του τέλους διανυκτέρευσης είχε έρθει στην επιφάνεια πέρυσι την άνοιξη και τότε παρουσιαζόταν ως «ισοδύναμο» είτε για να μην καταργηθεί το ειδικό καθεστώς του ΦΠΑ στα νησιά είτε για να μην αυξηθεί ο ΦΠΑ στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες από το 6,5% στο 13%. Η επαναφορά στο προσκήνιο του τέλους διανυκτέρευσης γίνεται με στόχο να αντληθούν περί τα 150 εκατ. ευρώ. Στο ποσό αυτό είχε καταλήξει πέρυσι και σχετική έρευνα που είχε κάνει το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ). Συγκεκριμένα, είχε εκτιμηθεί ότι η επιβολή του τέλους 1-5 ευρώ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα ισοδυναμούσε με επιβάρυνση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων κατά 147,6 εκατ. ευρώ.

www.dikaiologitika.gr

 

Από τον Τομέα Τουρισμού του ΠΑΣΟΚ για το τέλος διανυκτέρευσης στα ξενοδοχεία, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Μετά από 15, περίπου, μήνες, διακυβέρνησης Σύριζα και Ανελ, νομίζαμε ότι τα έχουμε δει όλα. Από την κατάργηση των μνημονίων περάσατε στην εφαρμογή του σκληρότερου-δική σας εμπνεύσεως- τρίτου μνημονίου. Όχι μόνο δεν έχετε κάνει τίποτα από όσα, με θράσος μας υποσχεθήκατε, αλλά μας οδηγείτε σε ακόμη πιο σκληρά και επώδυνα μέτρα, και προκαλείτε συνεχιζόμενη ανασφάλεια σε όλους τους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας.

Τελευταίο σας θύμα φαίνεται πως θα είναι ο Τουρισμός. Έπρεπε βέβαια να το είχαμε φανταστεί καθώς δεν έχετε αφήσει και τίποτα άλλο όρθιο. Έρχεστε με φόρα από τις αποτυχίες σας σε όλους τους τομείς (διαπραγμάτευση, μεταναστευτικό, ασφαλιστικό, αγρότες κ.α)  να δημιουργήσετε πρόβλημα τον μοναδικό τομέα που δίνει ελπίδα στην ελληνική οικονομία. Η συνταγή σας γνωστή. Φόρος και πάλι φόρος. Αυτή τη φορά με τη μορφή του «ειδικού τέλους διανυκτέρευσης». Αυξήσατε, πέρυσι,  μέσα σε μια νύκτα, τους ΦΠΑ στα ξενοδοχεία και στην εστίαση, παρά τα ότι ως αντιπολίτευση, κάθε μέρα καταργούσατε τον ΕΝΦΙΑ και μειώνατε τους ΦΠΑ, επιβάλλατε capital control εν μέσω τουριστικής περιόδου,  και έρχεστε μέσα σε λίγους μήνες να επιβάλλεται και άλλους φόρους στα ξενοδοχεία, μειώνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την ανταγωνιστικότητα τους.  Το κάνετε μάλιστα με  πονηριά , στο ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου, όταν ήδη έχουν «κλειστεί» οι συμφωνίες με τους tour operators, αναγκάζοντας έτσι τους επιχειρηματίες του τουρισμού να επωμιστούν όλο το κόστος, προκειμένου να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητα στις τιμές τους.

Η αλλεργία σας στην επιχειρηματικότητα σε συνδυασμό με την ανικανότητα σας να κυβερνήσετε αυτό το τόπο  αποτελούν δυσβάσταχτο φορτίο για τον τόπο. Ο Ελληνικός τουρισμός, στηρίζει με συνέπεια,  όλα τα δύσκολα χρόνια της κρίσης, την ελληνική οικονομία.  Οποιαδήποτε περαιτέρω επιβάρυνση του θα συμπαρασύρει και άλλους τομείς της οικονομίας μας, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία για τη χώρα. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για λάθη και εμμονές. Αποσύρετε τα απαράδεκτα μέτρα!

 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments