....

ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΕΔΕΣΣΑΪΚΟ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΑΞΟΥ

Νίκη για τον Πανεδεσσαϊκό στον εξ αναβολής αγώνα
Ο Πανεδεσσαϊκός επικράτησε με σκορ 2-0 της Νίκης Άξου στον εξ αναβολής αγώνα που διεξήχθη σήμερα στο γήπεδο της Άρνισσας, σε ένα πολύ δυνατό και ανταγωνιστικό παιχνίδι.
Η ομάδα μας μπήκε δυνατά στον αγωνιστικό χώρο και κατάφερε να ανοίξει το σκορ από τα πρώτα λεπτά, με τον Παύλο Κιόρτση να βρίσκει δίχτυα. Στην αρχή του δεύτερου ημιχρόνου, ο Τάσος Ιωάννου πέτυχε το δεύτερο γκολ, διαμορφώνοντας το τελικό 2-0 και σφραγίζοντας τη σημαντική νίκη της ομάδας μας.
Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές και στο τεχνικό επιτελείο για την εμφάνιση και την προσπάθεια! Συνεχίζουμε δυνατά!

 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments