....

Ο ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ

Την Έδεσσα θα επισκεφθεί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καισαριανής, Βύρωνος και Υμηττού κ. Δανιήλ μετά από πρόσκληση του Ποιμενάρχου της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ.

- Το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου, στις 20.00,  θα ομιλήσει στη Σύναξη Νέων, η οποία πραγματοποιείται στο Εντευκτήριο της Ι. Μητροπόλεως, στην Έδεσσα (δίπλα στο Βιβλιοπωλείο της Ι. Μητροπόλεως).

- Την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου, το πρωί, θα λειτουργήσει και θα κηρύξει στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Αγίας Σκέπης Εδέσσης.

- Την ίδια ημέρα (Κυριακή 15/2) στις 18.00 θα πραγματοποιήσει το 

καθιερωμένο Εσπερινό Κήρυγμα στον Ι. Καθεδρικό Ναό Αγίας Σκέπης Εδέσσης αναπτύσσοντας το θέμα:

«Ο Κύριος Ιησούς Χριστός, ο ερχόμενος Θεός, νικητής, κριτής, τελειωτής».

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

ΙΣΤΟΓΡΑΦΟΣ: http://istographos.blogspot.gr/

ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ Ι.Μ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

 

www.imepa.gr

Ο ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ Ι.Μ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments