
Ο ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ
Την Έδεσσα θα επισκεφθεί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καισαριανής, Βύρωνος και Υμηττού κ. Δανιήλ μετά από πρόσκληση του Ποιμενάρχου της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ.
- Το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου, στις 20.00, θα ομιλήσει στη Σύναξη Νέων, η οποία πραγματοποιείται στο Εντευκτήριο της Ι. Μητροπόλεως, στην Έδεσσα (δίπλα στο Βιβλιοπωλείο της Ι. Μητροπόλεως).
- Την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου, το πρωί, θα λειτουργήσει και θα κηρύξει στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Αγίας Σκέπης Εδέσσης.
- Την ίδια ημέρα (Κυριακή 15/2) στις 18.00 θα πραγματοποιήσει το
καθιερωμένο Εσπερινό Κήρυγμα στον Ι. Καθεδρικό Ναό Αγίας Σκέπης Εδέσσης αναπτύσσοντας το θέμα:
«Ο Κύριος Ιησούς Χριστός, ο ερχόμενος Θεός, νικητής, κριτής, τελειωτής».
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
ΙΣΤΟΓΡΑΦΟΣ: http://istographos.blogspot.gr/
ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ Ι.Μ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
Ο ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ Ι.Μ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

Σχόλια - Facebook Comments