
ΩΔΕΙΟ ΔΗΜΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ : ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ «DEBUT» ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΑΡΟΣΙΟΥ
Μέσα σε μια ιδιαίτερα ζεστή και καλοκαιρινή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η μουσική εκδήλωση της νεοσύστατης παραδοσιακής ορχήστρας του Ωδείου Δήμου Έδεσσας «agorá.gr» (ἀγορά.ἑλ), στο Μικρό Θέατρο Βαροσίου.
Η συναυλία με τίτλο «Debut» αποτέλεσε το πρώτο επίσημο καλλιτεχνικό βήμα της ορχήστρας, σηματοδοτώντας ένα δυναμικό ξεκίνημα που κέρδισε το θερμό χειροκρότημα του κοινού. Οι μουσικοί παρουσίασαν ένα πρόγραμμα που γεφύρωσε το παρελθόν με το παρόν, αναδεικνύοντας τον πλούτο της ελληνικής μουσικής παράδοσης μέσα από μια σύγχρονη καλλιτεχνική προσέγγιση.
Το κοινό που κατέκλυσε το θεατράκι του Βαροσίου είχε την ευκαιρία να απολαύσει μια ξεχωριστή μουσική εμπειρία, όπου οι παραδοσιακοί ήχοι συναντήθηκαν με νέες ερμηνευτικές αναζητήσεις, αναδεικνύοντας τα κοινά στοιχεία που συνδέουν τις γενιές και τις πολιτιστικές εκφράσεις στον χρόνο.






Σχόλια - Facebook Comments