....

ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΓΜΕΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΣΔΕ

Τσίρμπας Ανδρέας

Νέα παράταση παίρνει η εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων, τα οποία είχε αιτηθεί η Ένωση Γεωπόνων Μελετητών Ελλάδος-Συμβούλων Επιχειρήσεων (ΕΓΜΕΣΕ), κατά της πρόσκλησης του ΟΠΕΚΕΠΕ, για το ΟΣΔΕ 2014-2020.

Την Πέμπτη 5 Ιουνίου θα οριστεί η καινούργια ημερομηνία εκδίκασης, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Αgronews ο Πρόεδρος της ΕΓΜΕΣΕ, Μιχάλης Αντωνόπουλος. Η καθυστέρηση της εκδίκασης σύμφωνα με τον ίδιο οφείλεται στο ότι τα Δικαστήρια παραμένουν ακόμη κλειστά λόγω των εκλογών.

http://www.agronews.gr/

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments