
ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΠΗ ΚΑΛΥΨΗ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Τρίτη, 29 Νοέμβρη, 2016 - 22:01
Από χθές Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016 και για μια εβδομάδα λόγω ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής εντός του Σ.Σ Εδεσσας,τα τρένα τερματίζουν στην Σκυδρα.
Γίναμε δέκτες παραπόνων από επιβάτες και κάτοικους ότι δεν εξυπηρετούνται από λεωφορεία τόσο της Άρνισσας όσο και του Αγίου Παντελεήμονα. Το λεωφορεία που πηγαίνουν από την Έδεσσα στο Αμύνταιο εκτλελούν το δρομολόγιο από την άλλη πλευρά της λίμνης Βεγορίτιδας αφήνοντας τους Σ.Σ. Άρνισσας και Αγ. Παντελεήμονα χωρίς συγκοινωνία.
Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments