....

ΠΩΣ ΕΝΑ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ CRM ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΑΚΙΝΗΤΩΝ


 
Το Μεσιτικό Πρόγραμμα διαχείρισης ακινήτων CRM φανταστείτε πως είναι ένα κενό φύλλο στο οποίο μπορείτε να γράψετε την πορεία εξέλιξης της εταιρείας σας. Σε αυτό το άρθρο έχουμε επικεντρωθεί στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακινήτων, αλλά υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές που είναι διαθέσιμες ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Μερικοί επιχειρηματίες μπόρεσαν να δημιουργήσουν ένα αρκετά αυτοματοποιημένο σύστημα το οποίο είναι ικανό να κάνει όλες τις συναλλαγές που κανονικά θα κατανέμονταν στους εργαζομένους έτσι ώστε να μπορούν να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση αυτού του συστήματος.
Εδώ είναι άλλα πράγματα που μπορεί να θέλετε να εξετάσετε ως νέα επιχείρηση.


Δημιουργία σχέσεων: Δεν πρέπει ποτέ να βλέπετε το Μεσιτικό Πρόγραμμα διαχείρισης ακινήτων  CRM ως καθαρά τεχνικό εργαλείο. Υποστηρίζει  ότι δημιουργεί σχέσεις όπως αυτές που σχετίζονται με το email μάρκετινγκ ακινήτων. Βλέπετε έναν πελάτη ή δυνητικό πελάτη και, στη συνέχεια, ξεκινάτε τη διαδικασία διασφάλισης ότι θα επιλέξουν την εταιρεία σας και όχι κάποια από όλες τις άλλες στον κλάδο. Καθώς το δίκτυο των πελατών σας μεγαλώνει, θα διαπιστώσετε ότι η μηχανοποίηση ή ο αυτοματισμός είναι αναγκαία αλλιώς θα πρέπει να αντιμετωπίσετε το αυξανόμενο κόστος εργασίας. Το σύστημα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να οργανώσετε πληροφορίες. Η εποχή των αυτοκόλλητων σημειώσεων και των τεράστιων αρχείων αντικαθίσταται από το δίσκο που μπορεί να περιέχει όλες αυτές τις πληροφορίες σε κιτ μεγέθους μικρότερης της ίντσας.


Δειγματοληψία και κριτική: Είναι σημαντικό να ξεκινάτε πάντα με ένα δείγμα κατά τη χρήση ενός προτύπου ιστότοπου CRM για σκοπούς μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακινήτων. Αυτό συμβαίνει επειδή θα μπορούσαν να υπάρξουν κάποια προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν μετά από κάποιο πειραματισμό. Συνιστάται επίσης να μην καταστρέφετε πληροφορίες αλλά να αρχειοθετείτε σε μέρος όπου μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Συχνά η σύγχρονη τεχνολογία είναι εξαιρετικά καλή στην επεξεργασία δεδομένων, αλλά μπορεί να σας απογοητεύσει περιστασιακά. Εάν έχετε καταστρέψει τα αντίγραφα ασφαλείας, τότε θα είστε στην αξιοζήλευτη θέση να πρέπει να δημιουργήσετε τη βάση πληροφοριών από το μηδέν. Έχετε πραγματικά το χρόνο για αυτό;


Προτεραιότητα στις πληροφορίες: Το Μεσιτικό Πρόγραμμα διαχείρισης ακινήτων CRM ενδέχεται να μην είναι σε θέση να λάβει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακινήτων. Για παράδειγμα, δεν χρειάζεται πραγματικά να γνωρίζετε για το ύψος και τη φυλή των υποψήφιων πελατών σας, αλλά πρέπει να γνωρίζετε την οικονομική τους κατάσταση. Αυτοί είναι οι τύποι αποφάσεων που πρέπει να ληφθούν κατά τη διαδικασία διαμόρφωσης του, έτσι ώστε το σύστημα να μην κατακλύζεται από δεδομένα που δεν θα σας φανούν χρήσιμα στο μέλλον.


Η ιεράρχηση ορισμένων πτυχών θα διασφαλίσει ότι χρησιμοποιείτε τους πόρους του συστήματος λογικά και ότι τα άτομα που εργάζονται στο πρόγραμμα είναι σε εξαιρετική θέση για να βελτιώσουν την κατανόησή τους ως προς το μοντέλο. Μην περιορίζετε τις δραστηριότητές σας στο μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επειδή υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που μπορεί να μπορείτε να κάνετε μακροπρόθεσμα. Αντ 'αυτού, πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία για να επεκτείνετε την ικανότητα και την αποδοτικότητά σας στον τομέα.

Σχόλια - Facebook Comments