
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΑΝΚ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ (ΦΩΤΟ)
Παρασκευή, 18 Νοέμβρη, 2016 - 15:34
Έγινε το απόλυτο σύμβολο της χούντας των Συνταγματαρχών. Ο λόγος για το τανκ που εισέβαλε στο Πολυτεχνείο το βράδυ της 17ης Νοεμβρίου 1973 για να καταστείλει την εξέγερση των φοιτητών. Το τεθωρακισμένο όχημα ΑΜΧ – 30, γαλλικής κατασκευής, που το αποκαλούσαν “μορφωμένος”, σήμερα βρίσκεται στο Κέντρο Εκπαίδευσης Τεθωρακισμένων.

Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments