....

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΑΝΚ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ (ΦΩΤΟ)

Έγινε το απόλυτο σύμβολο της χούντας των Συνταγματαρχών. Ο λόγος για το τανκ που εισέβαλε στο Πολυτεχνείο το βράδυ της 17ης Νοεμβρίου 1973 για να καταστείλει την εξέγερση των φοιτητών. Το τεθωρακισμένο όχημα ΑΜΧ – 30, γαλλικής κατασκευής, που το αποκαλούσαν “μορφωμένος”, σήμερα βρίσκεται στο Κέντρο Εκπαίδευσης Τεθωρακισμένων.

tank

Σχόλια - Facebook Comments