......

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑΤΑΞΕΩΝ SITE ΣΤΟ GOOGLE

<--break->

Προώθηση ιστοσελίδων και αύξηση κατατάξεων site στο Google

Η δημιουργία ιστοσελίδας στις μέρες μας είναι απαραίτητη για όποιον θέλει να πουλήσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία ή απλά θέλει να γίνει γνωστός στον κόσμο και να μοιραστεί μαζί του κάποιες ιδέες και απόψεις του. Χάρη σε εργαλεία και πλατφόρμες όπως το Wordpress είναι πλέον πολύ εύκολο για οποιονδήποτε να φτιάξει μια ιστοσελίδα, ειδικά αν η εν λόγω στη σελίδα δεν είναι η διαδικτυακή παρουσία κάποιας επιχείρησης. Αρκεί όμως απλά η δημιουργία μιας ιστοσελίδας για να πετύχει τον σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε; Η απάντηση είναι πως όχι.
Η «ζωή» μιας ιστοσελίδας είναι οι επισκέπτες της. Αν μια ιστοσελίδα δεν έχει επισκέπτες, απλά δεν έχει λόγω ύπαρξης. Αν λοιπόν δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα, θα πρέπει να ενημερώσετε τον κόσμο για την ύπαρξη της, έτσι ώστε να εξασφαλίσετε έναν αριθμό επισκεπτών και να καταφέρετε να πετύχετε τους στόχους σας, όποιοι και αν είναι αυτοί. Για να το καταφέρετε αυτό, θα πρέπει να κάνετε προώθηση ιστοσελίδων.


Την ιστοσελίδα σας μπορείτε να την προωθήσετε με δύο τρόπους. Ο πρώτος είναι να τη διαφημίσετε όσο μπορείτε έτσι ώστε να μάθει ο κόσμος την ύπαρξη της. Ο δεύτερος – και καλύτερος – είναι να βελτιώσετε την κατάταξη της στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Πως μπορεί να γίνει όμως αυτό και πως μπορεί να βοηθήσει μια ιστοσελίδα να αναπτυχθεί;
Κατατάξεις στις σελίδες αποτελεσμάτων
Ας ξεκινήσουμε με κάποιες πολύ βασικές αλλά απαραίτητες γνώσεις. Όταν κάνουμε μια έρευνα στο διαδίκτυο, τα αποτελέσματα της μας εμφανίζονται με μια συγκεκριμένη σειρά η οποία κάθε άλλο παρά τυχαία δεν είναι. Η σειρά αυτή καθορίζεται με βάση κάποια κριτήρια κατάταξης που εφαρμόζει ο αλγόριθμος της κάθε μηχανής αναζήτησης – ο πιο δημοφιλής είναι φυσικά αυτός της Google – και καθορίζει με τη σειρά της την επισκεψιμότητα ενός site. Όσο πιο ψηλά βγαίνει ένα site στα αποτελέσματα, τόσο πιο πιθανό είναι να το επισκεφτεί αυτός που έκανε την έρευνα. Με άλλα λόγια, η μηχανή αναζήτησης λέει στον χρήστη ότι εκεί κατά πάσα πιθανότητα θα βρει την τέλεια απάντηση για την αναζήτηση του, εύκολα και γρήγορα.
Βελτίωση κατάταξης


Αν μια ιστοσελίδα θέλει να έχει αξιοπρεπή ποσοστά επισκεψιμότητας, θα πρέπει να βγαίνει όσο το δυνατόν πιο ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων, ή τουλάχιστον θα πρέπει να βγαίνει στη πρώτη σελίδα τους. Σε αντίθετη περίπτωση θα είναι απλά σαν να μην υπάρχει. Όπως είπαμε και πριν, η κατάταξη των ιστοσελίδων στις σελίδες αποτελεσμάτων γίνεται με βάση κάποια συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία είναι παραπάνω από 200. Τα κριτήρια αυτά έχουν να κάνουν τόσο με τη σχετικότητα του περιεχομένου της ιστοσελίδας με την κάθε αναζήτηση όσο και με την ευκολία πλοήγησης και χρήσης της. Όσο περισσότερα κριτήρια πληροί μια ιστοσελίδα, τόσο πιο ψηλά θα βγαίνει στις σελίδες αποτελεσμάτων.


Χάρη σε μια ειδική διαδικασία που λέγεται SEO ή βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης ή προώθηση ιστοσελίδων στο Google, ένα site μπορεί να γίνει πιο «αρεστό» στις μηχανές αναζήτησης και να βελτιώσει σημαντικά τη θέση του στις σελίδες αποτελεσμάτων για σχετικές με αυτό λέξεις κλειδιά. Η διαδικασία αυτή είναι πολύπλοκη και πρέπει να γίνει από ειδικό. Το SEO μπορεί να εφαρμοστεί τόσο κατά τη κατασκευή της ιστοσελίδας όσο και μετά από αυτήν. Με άλλα λόγια, μπορεί να γίνει και σε ήδη υπάρχουσες ιστοσελίδες.
Τα οφέλη του SEO και της βελτίωσης κατάταξης στα αποτελέσματα αναζητήσεων


Όπως είναι λογικό, με τη βελτίωση της κατάταξης μιας ιστοσελίδας βελτιώνεται και αυξάνεται ανάλογα και η επισκεψιμότητα. Δεδομένου ότι η επισκεψιμότητα αποτελεί με τη σειρά της κριτήριο κατάταξης, θα βελτιωθεί εν καιρώ και η κατάταξη ακόμη περισσότερο, αυξάνοντας και πάλι την επισκεψιμότητα. Επιπλέον, η εν λόγω επισκεψιμότητα είναι οργανική, δηλαδή πρόκειται για επισκέπτες που ψάχνουν για κάτι σχετικό με την ιστοσελίδα και όχι για άτομα που ήρθαν κατά λάθος ή από περιέργεια. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μια ιστοσελίδα που «πουλάει» προϊόντα ή υπηρεσίες. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι τα αποτελέσματα του SEO είναι μόνιμα ενώ αυτά μιας τυπικής διαφημιστικής καμπάνιας θα χαθούν μόλις τελειώσει η καμπάνια.

 

Σχόλια - Facebook Comments