
ΣΕΙΤΠΕ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026 - 19:56
Κανένα εμπόδιο στην οργάνωση των εργαζομένων!
Με μαχητικότητα πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του ΣΕΙΤΠΕ στο Πανεργατικό Κέντρο Έδεσσας – Αλμωπίας, ενάντια στον άδικο αποκλεισμό του σωματείου μας.
Με εξορμήσεις στους χώρους δουλειάς, ενημέρωση εργαζομένων και παρέμβαση στη διοίκηση του Πανεργατικού Κέντρου, αναδείξαμε το αυτονόητο: το δικαίωμα των εργαζομένων να οργανώνονται ελεύθερα στα σωματεία της επιλογής τους δεν μπαίνει σε διαπραγμάτευση.

Το ΣΕΙΤΠΕ δεν κάνει πίσω. Συνεχίζουμε τον αγώνα για περισσότερη οργάνωση, συλλογική δράση και διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας.
Οι εργαζόμενοι έχουν φωνή. Οι εργαζόμενοι έχουν δύναμη. Συνεχίζουμε!
Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments