
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ
Τετάρτη, 4 Νοέμβρη, 2015 - 12:40
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 12-11-2015
Την Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015 εργαζόμενοι και πρωτοβάθμια σωματεία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα πραγματοποιήσουν συντονιστική συνάντηση για την οργάνωση της γενικής απεργίας, που έχουν προκηρύξει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ για την Πέμπτη στις 12 του Νοέμβρη του 2015.
Η συνάντηση είναι ανοιχτή και θα γίνει στο καφέ «Τέσσερις Εποχές», στο Βαρόσι της Έδεσσας, στις 18.00 το απόγευμα της Κυριακής 8-11-2015.
Καλούνται, όσοι ενδιαφέρονται, να συμμετέχουν για την οργάνωση της απεργίας.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 12 ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ
ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ
ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ
Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments