Β. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: ΝΕΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ “ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ” ΤΗΣ LIDL ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΜΠΙΤΟΛΑ ΚΑΙ LOGISTICS CENTER
Αυξάνεται και εμπλουτίζεται ολοένα και περισσότερο η αγορά του λιανεμπορίου στη γειτονική Βόρεια Μακεδονία, με αφίξεις διεθνών αλυσίδων όπως η Lidl και brands και την κατασκευή νέων Εμπορικών Κέντρων, τόσο στην πρωτεύουσα-Σκόπια, όσο και σε άλλες περιοχές.
Αναλυτικότερα, το πρώτο της Σούπερ-Μάρκετ στη Βόρεια Μακεδονία, συγκεκριμένα κοντά στην πόλη Μπίτολα (Μοναστήρι), ετοιμάζεται να ανοίξει μέχρι τα τέλη του φετινού Αυγούστου η γερμανική αλυσίδα Σ/Μ Lidl και έπεται συνέχεια με καταστήματα και σε άλλες πόλεις της χώρας. Στην κατεύθυνση αυτή, στα τέλη Ιανουαρίου άρχισε η κατασκευή Κέντρου Logistics-Διανομών της γερμανικής αλυσίδας λιανεμπορίου στη βιομηχανική ζώνη Recica στο Κουμάνοβο. Η επένδυση της Lidl στη Βόρεια Μακεδονία σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της γειτονικής χώρας ανέρχεται σε 80 εκατ. ευρώ και εκτός από τη Μπίτολα θα ανοίξουν καταστήματα και σε αρκετές άλλες πόλεις. Η εταιρεία στη Βόρεια Μακεδονία ιδρύθηκε το 2021 και πλέον ο σχεδιασμός περνάει στη φάση της υλοποίησης.
Νέα Εμπορικά Κέντρα
Στο μεταξύ, αυξάνονται και πληθύνονται τα Εμπορικά Κέντρα που τίθενται σε λειτουργία στα Σκόπια και σε άλλες πόλεις της χώρας. Όπως γνωστοποιεί το ελληνικό γραφείο ΟΕΥ (Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων) στα Σκόπια, βρίσκεται υπό κατασκευή στην Μπίτολα ένα νέο εμπορικό κέντρο υπό την ονομασία «Bliss», όπως επίσης και ακόμη ένα-από την εταιρεία υπεραγορών Kam, με την ονομασία «Kam Mall», του οποίου η κατασκευή άρχισε τον Φεβρουάριο.
«Cevahir Mall Skopje» είναι, επίσης, η επωνυμία του νέου Εμπορικού Κέντρου που κατασκευάστηκε από την ομώνυμη τουρκική εταιρεία τέθηκε σε λειτουργία στην πόλη των Σκοπίων, με το οποίο ολοκληρώθηκε η επένδυση-project «Sky City», που περιλαμβάνει συγκρότημα διαμερισμάτων στους ψηλότερους «πύργους» της πόλης και από τους ψηλότερους στα Βαλκάνια, εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο.
Υπενθυμίζεται ότι το 2023 τέθηκε σε λειτουργία στο κέντρο της πόλης των Σκοπίων το εμπορικό κέντρο «Diamond Mall» (48.000 τ.μ.) με περισσότερα από 150 διεθνή brands, Gourmet Zone για εστίαση και Dream Zone για αναψυχή-εκπαίδευση των νέων, στο οποίο έχει αποκτήσει παρουσία η ελληνικών συμφερόντων αλυσίδα Σ/Μ «Vero».
Σχόλια - Facebook Comments