....

VODAFON : ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

 

 

 



Αρχές του έτους αγοράσθηκε κινητό από το υποκατάστημα της Έδεσσας Vodafon συγκεκριμένα το μοντέλο Vodafon Mart V8 το οποίο σύντομα παρουσίασε βλάβη . Κατά την διάρκεια της συνομιλίας παρουσίαζε βλάβη και χρειαζόταν κάθε λίγο επανεκκίνηση.
Για το πρόβλημα αυτό ενημέρωσα το υποκ/μα της Vodafon και μου ανέφεραν να παρακολουθήσω την βλάβη και σε περίπτωση που ξανασυμβεί και άλλες φορές από τις δεκάδες να το επιστρέψω ατο κατάστημα για βα σταλεί στο τμήμα service.  Πράγματι το κινητό τηλέφωνο πήγε για service στα κεντρικά της εταιρείας με ημερ/νία αποστολής 21-2-2018 όπου και ακόμη μέχρι σήμερα για το κινητό δεν υπάρχει  καμιά εξέλιξη όσον αφορά την επιστροφή του. 

Το υποκατάστημα μας ενημέρωσε ότι η συσκευή δεν επισκευάζεται και θα αντικατασταθεί με καινούργια την οποία δεν έχει στη διάθεσή της ακόμη, και περιμένει νέα παραλαβή. Ενώ αντίθετα να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη συσκευή υπάρχει στο κατάστημα αλλά δεν την έχουν προς διάθεση σε τέτοιες περιπτώσεις.

Διαπιστώνουμε ότι η εταιρεία VODAFON SERVICE είναι απαράδεκτη εν έτη 2018 να μην μπορεί να εξυπηρετήσει τον πελάτη μέσα σε ένα 10ήμερο το ελάχιστο.


 

 

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments