....

DIESEL ή ΒΕΝΖΙΝΗ; ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ

anoigma_diesel_vs_petrol-very-small
auto_semer

Μετά την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη (στις 10 Νοεμβρίου του 2011), η προτίμηση που έδειξαν οι καταναλωτές προς τα diesel αυτοκίνητα ήταν μεγάλη, αφού το 60% των αυτοκινήτων που πωλούνται σε ολόκληρη την Ελλάδα είναι diesel. Ωστόσο το μεγάλο ερώτημα ή δίλλημα «Diesel ή Βενζίνη;» παραμένει μεγάλο, όχι μόνο ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις, αλλά στο κατά πόσο συμφέρει τελικά η αγορά ενός diesel την στιγμή που σε όλα τα μοντέλα (πλην ελάχιστων που αναλύουμε παρακάτω) είναι ακριβότερο, άρα πότε θα γίνει η απόσβεση των περισσότερων χρημάτων.

Στα παραπάνω ερωτήματα το autogreeknews.gr έρχεται να ρίξει φως, κάνοντας μια έρευνα – ανάλυση που εστιάζει στο κόστος χρήσης των δημοφιλέστερων μοντέλων στην Ελλάδα με κινητήρες βενζίνης ή diesel, τα οποία είτε έχουν παραπλήσια ιπποδύναμη είτε τη μικρότερη δυνατή διαφορά τιμής. Να σημειώσουμε ότι σε τακτική βάση προσθέτουμε στην λίστα ολοένα και περισσότερα μοντέλα με στόχο να φτάσουν τα 100 στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα.

Ορισμένες απαραίτητες διευκρινήσεις για την ανάλυση στα κόστη:

  • Όλες οι εκδόσεις είναι οι αρχικές και οι τιμές περιλαμβάνουν τυχόν εκπτώσεις
  • Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι καταναλώσεις προέρχονται από τις εργοστασιακές μετρήσεις
  • Οι υπολογισμοί στην 6ετία έχουν γίνει με 15.000 χλμ. ετησίως
  • Τιμή βενζίνης 1,66 ευρώ/λτ. και τιμή πετρελαίου 1,36 ευρώ/λτ. με βάση τις πανελλαδικές μέσες τιμές που ανακοινώνει το Υπουργείο Ανάπτυξης
  • Οι υπολογισμοί στα τέλη κυκλοφορίας έχουν γίνει με τις ισχύουσες τιμές

Σχόλια - Facebook Comments