ΚΙΝΗΣΗ ΦΙΛΩΝ ΤΡΕΝΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ ΚΑΙ ΆΡΝΙΣΣΑΣ. ΖΗΤΟΥΝ 4Ο ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ
Τρίτη, 19 Νοέμβρη, 2013 - 18:50
Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας, Αμύνταιου και Άρνισσας! Υπογράφουμε για το 4ο δρομολόγιο του τρένου. Ζητούμε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 4ο δρομολόγιο για το τρένο της Φλώρινας. Προτείνουμε η αμαξ/χια με ώρα άφιξης 17.27 (Αρ.739) στην Έδεσσα αντί να είναι ακινητοποιημένη περίπου 3.30 ώρες έως ότου αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη στις 20.57 (Αρ.3744), να συμπληρώσει το 4ο δρομολόγιο για τη Φλώρινα (αναχώρηση περίπου 19.30)

Σχόλια - Facebook Comments