
ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ : ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΡΤΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ
Πέμπτη, 3 Σεπτεμβρίου, 2015 - 15:58
Οι δικαιούχοι των καρτών στάθμευσης μονίμου κατοίκου μπορούν να ανανεώσουν τις κάρτες τους απευθυνόμενοι στο Δήμο Έδεσσας, έως τις 18/9/2015.
Επισημαίνεται ότι λόγω της οικονομικής δυσπραγίας που υπάρχει στη χώρα και την τοπική κοινωνία η τιμή των καρτών μόνιμης στάθμευσης θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα.
Κατηγορία:

Σχόλια - Facebook Comments