....

ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ : ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΡΤΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ

Οι δικαιούχοι των καρτών στάθμευσης μονίμου κατοίκου μπορούν να ανανεώσουν τις κάρτες τους απευθυνόμενοι στο Δήμο Έδεσσας, έως τις 18/9/2015.

Επισημαίνεται ότι λόγω της οικονομικής δυσπραγίας που υπάρχει στη χώρα και την τοπική κοινωνία η τιμή των καρτών μόνιμης στάθμευσης θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα.Image and video hosting by TinyPic

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments